May 29th, 2013

Berita kurang baik buat gadis-gadis di luar sana yang meminati Johan As’ari. Lelaki idaman ramai ini mengakui yang kini hatinya telah pun dimiliki oleh seorang gadis. Namun identiti si gadis masih kekal misteri kerana Johan enggan mendedahkan siapakah wanita bertuah itu.

johan as'ari

Menariknya, Johan As’ari tertarik kepada si gadis ini kerana si dia menjaga solat. Itu satu kriteria yang sangat bagus dan kadang kala dipandang remeh oleh kaum Adam. Kata Johan:-

Apa yang boleh saya kongsi setakat ini, ada seseorang di hati saya. Dia kakitangan syarikat penyiaran dan kami sudah kenal sejak dua tahun lepas. Selepas pulang dari Makkah, tak sangka saya bertemunya semula dan kami jadi rapat. Apabila seorang isteri itu menjaga solat, maka rumah tangga itu akan bertambah seri kerana doa seorang isteri itu dimakbul Ilahi. Sudah tentu dia akan mendoakan yang baik-baik buat suaminya. Selain itu, dia seorang yang mengambil berat dan prihatin. Saya jujur mahu menyuntingnya dan sedang berusaha ke arah itu. Insya-Allah, seandai ada jodoh, adalah berita gembira nanti dan saya akan maklumkan kepada rakan media serta peminat

johan

Semoga hubungan Johan As’ari dan gadis misteri ini akan berakhir ke jinjang pelamin. Abang Nara pasti ramai peminat yang tidak sabar-sabar untuk menyaksikan Johan bersanding di atas pelamin. Pasti akan tampak kacak dan bergaya. Tak gitu?
ephyra

P.S: 10 hari je sudah menampakkan kesan? Itulah kehebatan Ephyra yang telah pun dirasai oleh ribuan penggunanya. Kulit bertambah cantik, badan semakin cergas dan sesuai untuk lelaki mahupun perempuan. Untuk tempahan dan pertanyaan, anda boleh LIKE Facebook Ocean2U, layari www.oceanlife2u.com, email ke [email protected] atau telefon terus ke 03-4141-7889.


Comments are closed.

Loading...