Jiran Lapor Polis Bau Mayat, Rupanya Belacan

Trending

Jiran Lapor Polis Bau Mayat, Rupanya Belacan

Masakan di Malaysia semuanya sangat sedap dan enak. Tetapi yang sedap-sedap ini selalunya berbau busuk dan nikmat dia tuhan sahaja tahu. Contohnya sambal petai udang dimakan dengan nasi putih.

Gara-gara memanggang belacan di pangsapuri di luar negara, seorang pengguna Twitter nyaris ditangkap susulan jiran-jirannya yang mendakwa mereka terhidu bau mayat.

Advertisement

Baru-baru ini, seorang pengguna Twitter, Thezulfo berkongsikan kisah bagaimana rakan isterinya disiasat polis Perancis kerana membakar belacan.

Pengalaman kawan isteri aku yang tinggal di Perancis, dia excited dapat belacan, lepas tu grill belacan di apartmen sebab nak buat sambal belacan.

Sekali polis ketuk pintu nak siasat sebab ada terima report dari kejiranan ada bau mayat,” katanya menerusi ciapan di akaun Twitter miliknya.

 

Betul ke belacan ni berbau macam mayat? Apa pendapat anda?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...