Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jimmy Shanley Serahkan 2 Video Kelakuan Isteri Kepada Mahkamah

Perbicaraan kes mahkamah Jimmy Shanley dan isterinya, Nursuhaila kini memasuki fasa yang seterusnya apabila Jimmy semalam menyerahkan 2 salinan video kepada mahkamah untuk mempertikaikan kelayakan isterinya menuntut hak penjagaan anak mereka, Zahra Rania Shanley.

video isteri jimmy

Advertisement

Selain daripada video, Jimmy turut menyertakan cetakan salinan SMS daripada ibu mertuanya, Datin Muniroh Kassim dan Nursuhaila. Kes ini terpaksa ditangguhkan sehinggalah Suhaila sendiri melihat video tersebut. Buat masa ini, isi kandungan video tersebut tidak dimaklumkan kepada pihak umum.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

107 Comments

  1. white tulips

    September 4, 2012 at 10:05 pm

    Pada pendapat sayalah , jimmy yg patut dipersalahkan sbb pada kisah mulanya dialah yg membongkarkan kisah rumahtangga nya pada pihak media. Dn masa tu suhaila tak pernah bagi komen apa apa pun pada media.Tpi dah banyak kali sangat jimmy bagi kenyataan, takkn lah suhaila nak terus berdiam diri. Mesti dia pun nak mempertahankan dirinya. Jimmy ni seorang yang psycho lah. Bayangkanlah dah lah taknak ambil tahu pasal anak dan isteri, anak sakit kat hospital pn tak datang jenguk. Inkan pula nak bertanya khabar. Dan sekarang ni dah lah tak habis habis mengaibkan isteri sendiri dan nak tunjuk video pulak. Yang peliknya dah puas mengaibkan isteri sendiri lepas tu tak nak bercerai pulak. Adakah suhaila sanggup menerima jimmy semula setelah diaibkan dengan sebegini rupa.

  2. strategi bijak jimmy

    September 4, 2012 at 6:48 pm

    jimmy, jgn ceraikan isteri ko tu. biar kan dia tergantung camtu jer. dia pompuan, selagi tak diceraikan, selagi tulah dia tak boleh kawen ngan laki lain. jadilah ko janda smpai ke tua. jimmy, strategi you mmg bijak…. org pompuan cmtu mmg patut diajar sbg iktibar kpd pompuan2 yg lain.

  3. jjjj

    September 4, 2012 at 5:11 pm

    boring boring boring

  4. Anonymous

    September 3, 2012 at 2:29 pm

    bila dengar bekas bini Jimmy bercakap kat tv suara mcm sial je, mcm kuat minum je uwekkk…

Loading...
To Top