October 10th, 2012

Akhirnya kemelut rumahtangga di antara Jimmy Shanley dan isterinya, Nur Suhaila Eliani Suhaimy telah pun berakhir hari ini. Menurut Berita Harian, penceraian antara pasangan ini berlaku dengan tebus talak bernilai RM1.

jimmy shanley sah bercerai

Walaupun jodoh mereka tidak panjang, perkahwinan Jimmy Shanley dan Suhaila telah dikurniakan seorang cahaya mata. Apa pun pastinya ada hikmah di sebalik penceraian yang terjadi. Abang Nara berharap agar anak hasil perkahwinan mereka tidak akan terabai walaupun mereka sudah tidak bersama.

jimmy shanley sah bercerai
P.S: Blouse sulam limited edition yang memang cantik tahap tertinggi kini sudah berada di stok Gudang.My. Siapa cepat dia dapat. Harga sangat berbaloi dengan kualiti yang dijamin tinggi. Klik di sini untuk mendapatkannya sekarang.


49 responses to “Jimmy Shanley Sah Bercerai Dengan Isterinya, Suhaila Dengan Tebus Talak RM1”

  1. honeywellz says:

    Jimmy ni rupa je lawa, kalu aku tak nak kawin dengan orang macam dia ni. Salah sikit je nanti, naik penampar atas muka. Kalau masa honeymoon pun boleh pukul, kalau masa2 lain apa tah lagi. Lelaki yang suka pukul bini ni memang tak kan berubah, walau berkali2 berjanji pun, lama2 balek perangai asal….. kalau tampar kat muka, sakit woi…..eeee…takut orang mcm ni, minta di jauhkan….

  2. Anonymous says:

    jimmy,ape ade hal lelaki kan cari lah bini yang terbaik.bini ko yang buruk 2 kasi masuk dalam lori angkat sampah je…lagi pon bukannye lawa pon,perasan je lawa x bini ko 2 cam sampah..

Loading...