June 25th, 2014

Walaupun sudah berkahwin baru, Jimmy Shanley ternyata tidak melupakan tanggungjawabnya sebagai seorang ayah kepada anak hasil perkahwinannya sebelum ini. Menerusi akaun Instagramnya, Jimmy telah melahirkan rasa kecewa kerana tidak dapat menyambut hari jadi ke 3 anaknya, Zahra kerana dihalang oleh keluarga bekas isterinya itu. Tak dapat bayangkan kesedihan Jimmy terhadap apa yang telah berlaku ini.

jimmy shanley

Tulis Jimmy Shanley:-

hapi 3rd bday… dulu alasan tak bg sebab duk keseorg, kini sudah berumahtangga pun tak dpt, kununnya hanya nak publisiti (pleaseee la), nak di ambil tak bg, tak di ambil di caci di media, lu pikir la sendiri

Malah Jimmy turut berkongsi satu gambar yang bertulis mesej sindiran. Tidak diketahui daripada siapakah mesej tersebut namun ia sedikit sebanyak agak mengecewakan untuk melihat perbalahan seperti ini.

jimmy shanley

Inilah jadinya apabila hak penjagaan anak tidak dapat diselesaikan setelah berlaku penceraian. Emak ayah bergaduh sesama sendiri, yang ruginya adalah si anak kerana tidak mendapat kasih sayang secukupnya. Sepatutnya semua pihak yang terbabit kena mengalah dan fikirkan keadaan si anak, bukannya fikirkan ego dan kepentingan masing-masing. Tak gitu? Apa pendapat anda?


Comments are closed.

Loading...