“Jika Saya Tak Bersuara, Dia Tidak Akan Henti Menyakiti Saya” – Myra Natasha Mohon Netizen Henti Berdebat Isu ‘Anak Luar Nikah’

Hiburan

“Jika Saya Tak Bersuara, Dia Tidak Akan Henti Menyakiti Saya” – Myra Natasha Mohon Netizen Henti Berdebat Isu ‘Anak Luar Nikah’

Anak kepada personaliti TV dan penyampai radio, Halim Othman iaitu Myra Natasha memohon agar semua pihak henti berdebat di laman media sosial mengenai status anak tak sah taraf atau anak luar nikah.

Berhenti berdebat

Dalam perkongsiaan yang dibuat di Instagram, bekas peserta Dewi Remaja itu memohon orang ramai tidak menggunakan ruangan komen hantarannya sebagai medan perbalahan mengenai isu ‘panas’ ini.

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Myra Natasya (@myra.natasyaa)

Kata Myra, dia tidak kisah netizen mahu mencaci atau melontarkan kata-kata kesat tanpa perlu libatkan soal agama dan bangsa untuk berbalah sesama sendiri.

Tidak akan berdiam diri

Dalam perkongsiaan lain, Myra berkata dirinya akan terus-menerus disakiti jika tidak bersuara mengenai hal ini.

Anda mungkin tidak memahami pilihan saya. Jika saya tidak bersuara untuk diri saya sendiri, dia tidak akan berhenti menyakiti saya. Dia menukar identiti saya.

Sebelum ini, anak perempuan Halim Othman, Myra Natasha membuat pendedahan bahawa dia memegang status ‘anak tidak sah taraf’.

halim othman
1 month ago

“Dia Tak Sihat, Saya Nak Dia Jumpa Saya Atau Ibunya” - Halim Othman Enggan Panjangkan Isu ‘Anak Tak Sah Taraf’

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...