March 6th, 2019

Bertahun juga lamanya peminat Erra Fazira menanti pengakhiran hubungannya dengan Shahir. Berita masuk meminang dan berkahwin sudah beberapa kali diperkatakan tetapi sehingga kini tiada jawapan pasti daripada pihak lelaki sehingga Erra baru-baru ini seakan sudah tawar hati.

Berbicara soal itu, Shahir dalam satu kenyataan terbaru memberikan jawapan yang sangat klise. Nampaknya hala tuju hubungan mereka masih kabur.

Jika jodoh tidak ke mana. Hanya itu jawapan paling ikhlas yang dapat saya berikan. Mungkin kedengaran klise, tetapi insya-Allah, andai ada jodoh, kami pasti bersatu.

Ramai yang kata, hubungan yang berpanjangan tanpa pengakhiran yang bahagia itu hanya membuang masa. Secara amnya, orang perempuan ini memang sabar tetapi janganlah sampai kesabaran mereka itu sudah tiba batasnya ataupun main tarik tali dalam sesuatu hubungan, nanti melepas.

Sumber Berita : BH ONLINE


53 responses to “Jika Jodoh Tidak Ke Mana – Jawapan Klise Shahir Soal Kahwin Dengan Erra Fazira”

  1. Anonymous says:

    Sugar mummy dia je ni… Shahir ni kn kaki belit…

    • kesian Erra says:

      aku pun fikir macam kau.. Erra buka lah mata tu.. tak da siapa yg cemburu.. ramai lagi yang handsome serta kaya.. tak faham pemikiran dia ni.. makin pelik.. jangan sebab cinta yang buta tu, merana.. tak kan nak cerai lagi kot.. malu la pd anak kau tu..

  2. Zara D says:

    Nk kesian erra ke nk kesian shahir, 2 2 aku tgk mmg kesian impian tak tercapai. 2 2 nmpk kurang cerdik merancang, itu pun jodoh jgk.. belahlh erra mcm takde jodoh ngan shahir je, kau erra tak rasa malu ke kena chong ngan bdk sahir gigi besi ni tiap tahun kasi alasan yg sama..Belah,belahlh erra oii takyah lg ada kaitan ngan sahir ni, duk dendiam solo lg baik. Nii kifarah kau terima apa yg kau buat masa muda, erra kena terima hakikat.
    Tlg jgn kecam aku.

    • Erra oh Erra says:

      Aku sokong kau.. kalau Erra matang, dia tak akan pilih paras rupa.. sikit-sikit pilih jantan handsome.. sdgkan bekas suami dulu paling sempurna aku tengok.. tapi minta cerai.. Shahir macam-macam kesalahan, terima aja, sebab apa ? SEBAB HANDSOME.. PUCUK MUDA.. Fikirlah Erra.. mana akal yang waras tu ?? malu kat anak kau ja..

    • The Truth says:

      Aku sokong kau.. kalau Erra matang, dia tak akan pilih paras rupa.. sikit-sikit pilih jantan handsome.. sdgkan bekas suami dulu paling sempurna aku tengok.. tapi minta cerai.. Shahir macam-macam kesalahan, terima aja, sebab apa ? SEBAB HANDSOME.. PUCUK MUDA.. Fikirlah Erra.. mana akal yang waras tu ?? malu kat anak kau ja..

  3. black maria says:

    hensom ke shahir tu biase jer aku tgk..laki aku lagi hensom kot…to mak cik erra..x yah tungulh budak x matang ni..carilh lelaki yg stabil dan berusia supaya hidup terjamin.

    • The Truth says:

      Aku sokong kau.. kalau Erra matang, dia tak akan pilih paras rupa.. sikit-sikit pilih jantan handsome.. sdgkan bekas suami dulu paling sempurna aku tengok.. tapi minta cerai.. Shahir macam-macam kesalahan, terima aja, sebab apa ? SEBAB HANDSOME.. PUCUK MUDA.. Fikirlah Erra.. mana akal yang waras tu ?? malu kat anak kau ja..

  4. MAK CIK ERRA says:

    YANG PENTING HANDSOME.. Baru erra fazira nak.. hokay..
    ERRA SUKA LELAKI HANDSOME.. TP MALU NAK MENGAKU.. SHAHIR BUAT SALAH APA PUN.. ERRA TERIMA.. KALAU LELAKI BURUK.. SALAH SIKIT.. ERRA REJECT.. KONON NK YG BERIMAN.. SEBENARNYA NAK YG HANDSOME JE.

  5. MAK CIK ERRA CARI TOY BOY says:

    Erra mahukan lelaki handsome.. muda drpd suaminya.. come on lelaki muda sedunia.. Erra perlukan korang.. come on.. lelaki handsome buat salah besar, erra maafkan.. lelaki tak handsome seperti suaminya jika buat salah walaupun sikit, tiada keampunan.. kesian anak perempuannya melihat ibunya begitu..
    sbb handsome.. mati pun sanggup.. anak ikan.. engku emran baik tak hargai.. sbb kurang handsome..

Loading...