Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jejai Dan Fasha Sandha Hadiri Kursus Kahwin, Tarikh Pernikahan Semakin Hampir?

Jeng jeng jeng. Nampaknya tarikh pernikahan pelakon popular Fasha Sandha dengan kekasih hatinya, Jejai sudah semakin hampir. Mereka berdua dilaporkan telah menghadiri kursus kahwin di Mahligai Firdaus, Setiawangsa minggu ini.

jejai fasha ke kursus kahwin

Advertisement

Pastinya ramai yang sudah tidak sabar untuk mendengar pengumuman tarikh bahagia pasangan merpati dua sejoli ini. Walaupun sudah mendapat sijil kursus kahwin sebelum ini, Jejai tetap menemani kekasih hatinya hadir ke kursus 2 hari ini. Apa pun Abang Nara doakan agar semua persiapan berjalan dengan lancar untuk pasangan ini. Kedua-duanya nampak sangat berseri-seri di dalam gambar di atas. Info kredit portal Murai.

P.S: Lelaki Thai curi 10,000 seluar dalam wanita

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

133 Comments

  1. antu

    March 6, 2012 at 1:48 pm

    dah kawin pon!!!! nikah je belum. bengong…

  2. aku diena

    March 6, 2012 at 12:52 pm

    alaaaaa nape nak kawin..jgn lah kawin fasha..nti kla kau kawin bangkrap la toke kelab malam n pub2 kat msia ni.. mana lah tau kan kot bila dh kawin esok fasha jd ppuan baik plak (* wekkkkk) x pgi dh kelab2 tu semua kan..hlg sorang pelanggan tetap. tp emmmmm tak kot kan.. ala fasha sendat tu esok2 mesti ada gambar fasha tayang pewut buncit mak buyung kat pub.

  3. booo

    March 6, 2012 at 8:03 am

    ape la yang ade dekat si jejai ni sampai 2 orang artis lawa berebut kat dye . lain la kalau muke dye macam aaron aziz . haha . nak kate perangai baik , takkan lah dye tgglkn ND wktu ND mengandung dulu . btw , fasha lawa. nora comelll .

    • Minah

      March 6, 2012 at 9:35 am

      jejai ada poket tebal penuh $$$$..wakakkakaa

  4. kakakaka

    March 5, 2012 at 7:55 pm

    aku ske lah dorang nie…macam sempoi2 g2…walopun artis ..tapi fasha tak belagak pun…tapi mesti nk skit privacy…nak sangat jumpa 2 orang nie…tgk dr style and cara dorang mesti cpat mesra and tak sombong….harap2 lah..hahahaha

  5. lala

    March 5, 2012 at 7:44 pm

    apepun jejai tue kena khusus kawin lagi…perlu tau rukun umah tangga lagi..hahahahaha….apepun slamat bekahwin nanti…jgn jadi macam b4…harap2 lebe kearah kebaikan…amin…sian nora danish…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top