“‘Jealous’ Dengan Ibu..” – ‘Desperate’ Mahukan Cinta Bapa Kandung, Gadis Bagi Minyak Pengasih

Kehidupan

“‘Jealous’ Dengan Ibu..” – ‘Desperate’ Mahukan Cinta Bapa Kandung, Gadis Bagi Minyak Pengasih

Baru-baru ini, tular di Twitter yang dikongsikan semula oleh seorang pengguna mengenai seorang anak perempuan jatuh cinta pada bapa kandungannya sehingga sanggup melakukan perkara yang tidak terfikir dek akal.

Menerusi perkongsiaan tersebut, pengguna bernama Ainul Nunanaa berkata perkongsiaan cerita ini diceritakan sendiri oleh gadis berkenaan dalam sebuah group chat tertutup.

Advertisement

Bagi mendapat cerita yang lebih terperinci, Ainul telah menghubungi gadis terbabit melalui mesej peribadi dan mendapati gadis tersebut teringin untuk merasai dambakan cinta seorang lelaki seperti yang dipertontonkan di dalam drama.

gadis bercinta dengan bapa kandung

Gadis tersebut secara sengaja tidur di ruang tamu sambil membuka laptop bagi mengumpan ayahnya, namun gagal kerana ibu bapa beliau akan mengejutnya untuk tidur di dalam bilik juga.

Akibat beberapa kali gagal mengumpan ayahnya untuk masuk di dalam biliknya, gadis tersebut berasa berang dan cemburu apabila melihat ibu bapanya ‘bermesra’ hinggakan dia sanggup duduk di depan pintu bilik mereka untuk memasang telinga.

gadis bercinta dengan bapa kandung

Rupanya B bertindak luar batasan. Keghairahan B, dia buat research macam mana nak buat orang terpikat dengan dia. Dia cari ubat pengasih untuk ayah dia.

gadis bercinta dengan bapa kandung

Sebelum ramai yang mengecam dirinya, Ainul memberitahu dia telah mendapat kebenaran untuk berkongsi kisah ini kepada umum untuk dijadikan sebagai iktibar serta pengajaran buat orang ramai.

TikTok guna duit raya beli susu dan pampers
7 bulan lalu

(VIDEO) “Wajib Ganti..” - ‘Parents’ Beli Barang Keperluan Bayi Pakai Duit Raya Undang Perdebatan Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...