Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jatuh Sakit Bukan Kerana Cinta Atau Berita Pernikahan Bekas Tunang – Sufian Suhaimi

Tidak lama lagi Anugerah Juara Lagu 33 (AJL33) bakal berlangsung, tetapi penyanyi Sufian Suhaimi mengakui beliau kini sedang menghadapi masalah kesihatan. Namun, beliau enggan memberitahu secara jelas tentang penyakitnya.

Advertisement

Bagaimanapun, Sufian berkata sakitnya itu bukan kerana cinta ataupun berkaitan dengan berita pernikahan bekas tunangnya, Elfira Loy.

Saya mengaku tidak sihat sekarang ini. Justeru, saya meminta orang ramai mendoakan kesihatan saya kembali pulih, terutama apabila bersaing pada Anugerah Juara Lagu (AJL) Ke-33, awal Februari nanti. Apa yang saya lalui ketika ini bersifat terlalu peribadi. Jadi, apa yang boleh dikongsikan, sekarang saya tidak sihat sepenuhnya.

Saya terkejut kerana sehingga hari ini, masih ramai yang mengaitkan saya dengannya. Bukanlah rimas kerana saya sendiri tidak terkesan dengan semua itu. Cuma, saya tak mahu ia membuatkan mana-mana pihak terasa. Saya tak mahu ia berlanjutan lagi memandangkan masing-masing sudah ada kehidupan sendiri.

Sedang dalam proses pemulihan dan mengamalkan beberapa senaman untuk mengembalikan stamina, Sufian berharap orang ramai dapat mendoakan kesihatannya kembali pulih seperti biasa.

Sumber Berita : BH ONLINE

Kredit Foto : Yasran Aiman

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. ELPARIS

    January 14, 2019 at 1:19 pm

    MATA BENGKAK, MUKA MACAM SEDIH, BARU LEPAS NANGIS LAH TU. HAHAHAHAHA!

  2. aku

    January 13, 2019 at 4:27 pm

    jgn jadi kan diri macam satu penyanyi kumpulan tu
    gf yg di jaga dari blum jadi retis populah
    last2 kahwin dgn org ado2
    sampai skarang merana
    so …igt lah keluarga masih memerlukan anda !

    • xx

      January 13, 2019 at 9:39 pm

      salam ni sape. heehehe. jenuh saya fikir tak dapat gak jawapan hihihi

  3. Kadita atas darat

    January 12, 2019 at 10:09 am

    Kalo Noob & koyak mcm ni, msa AjL nt pasti penghayatan lagu tu sampai.

  4. Bachok

    January 11, 2019 at 8:10 pm

    Hidup pian..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top