Written by Bella | August 9th, 2019

Datuk Seri Siti Nurhaliza, antara nama yang gah dalam industri hiburan tanah air. Walaupun terkenal, beliau sama sekali tidak sombong dan selalu merendah diri, tidak hairanlah Siti Nurhaliza sememangnya menjadi pujaan ramai.

siti nurhaliza

Kalau sudah popular, pasti apa yang dilakukan akan mendapat perhatian orang ramai. Baru-baru ini, ada netizen yang rajin menyiasat harga barangan yang dipakai oleh Siti Nurhaliza meskipun beliau dikenali sebagai seorang yang tidak gemar menayang barangan mewah.

Jam tangan mewah Richard Mille jadi perhatian netizen

jam tangan siti nurhalizasiti nurhaliza jam tanganrichard mille siti nurhaliza

Di laman Twitter, seorang netizen mendedahkan jenama jam tangan mewah Richard Mille yang dipakai oleh Siti Nurhaliza dianggarkan bernilai USD 100k hingga 150k.

Bila ditukar ke mata wang Malaysia, harganya

mencecah lebih RM627,000.

harga jam tangan siti nurhaliza

Harga basikal, aksesori dan kasut juga mahal

harga basikal siti nurhalizasiti nurhalizaharga kasut siti nurhaliza

Umum mengetahui Siti Nurhaliza dan suaminya, Datuk K sejak kebelakangan ini begitu aktif berbasikal. Untuk itu, gigih juga netizen mencari harga basikal, aksesorinya dan juga kasut yang digunakan oleh penyanyi nombor satu negara itu.

Kaya raya tapi tidak riak. Orang betul-betul kaya

tidak perlu tunjuk yang dia kaya

siti nurhaliza Rata-rata netizen memuji sikap rendah diri Siti Nurhaliza, walaupun kaya raya beliau tidak riak menayang segala kemewahan yang dimiliki. Bukan seperti orang lain yang kita lihat di media sosial.

Sumber Berita : Forum CARI & Twitter

16 responses to Jarang Tayang Kemewahan, Netizen Siasat Jam Tangan Siti Nurhaliza Lebih RM627,000

  1. Anonymous says:

    dia mampu. lainlah kalau yang kata dia no brainer tu pakai macam ni, tu boleh query.

    • Mariah kariy says:

      Siti mmg down to earth.. kalau korg perati,,kalau dia bergmbr dgn handbag contohnya,, selalunya mesti dia cover jenama handbag tu.. x mcm org perasan jaya.. bru pakai beg lg preloved rege rm500.. dan tunjuk kt socmed mcm beg dia paling mahal di alam semesta

    • Anonymous says:

      Yang kata tokti no brainer tu yang artis malaysia tapi acah acah international tu kannnn hahahaha

    • minah jambu say NO to drugs says:

      kenape nak sebok orang kaya ke tk kaya ???? kalau nak kaya n banyak duit kerja keras lah kompol harta usaha sendiri…jangan sebok tengok orang kaya !!

    • minah jambu say NO to drugs says:

      minah jambu tak heran tengok orang kaya pasal diaorang berusaha untok mendapat kn ape yg dia idam kan rumah kereta n harta yg lain ..jangan jadi malas nak berkerja pastu nak heran darimana diaorang dapat duit untok beli barang yg mahal mahal jawapan nye kerja usaha sendiri jangan jadi malas !!

  2. abang jatt says:

    jauh bezakan dgn DSV dan alip sukri…kdg bila DSV dan alip sukri sibuk reveal harga brg diorang ada jua rasa mcm tipu jer

  3. anonymous says:

    netizan hati2 tau komen nanti kena hina mcm ikan belukang mkn taik,auww anje tatot

  4. anonymous says:

    kak mah gmok pun ada satu jam ni tapi misti sudah kena rampas

  5. Alan says:

    Artis2 yg xde duit klau kne bongkar pkai brg murah mst ckp tu peminat bg

  6. Anonymous says:

    Hahahahaha…!!! Paling win komen – “itu la beza orang kaya gila dengan orang gila kaya..” .. hahahahahaha..!!!

  7. Myself says:

    Rosmah lagi kaya. Laki jd menteri dekat 40 tahun. Siap buat sendal pintu je

  8. Anonymous says:

    Kalau dia terlampau menunjuk kekayaan nanti laki dia kena panggil dgm SPRM. Tapi kalau diikutkan sebenarnya Siti jauh lebih kaya dari laki dia. Laki dia dulu kaya sebab kabel dari bini dia dulu tu kerabat

    • AK2.O says:

      Dato K memang bijak dalam memilih pasangan hidup…Semua dia ambil yang kaya2 je…Bukan perempuan je pandai nak berSuamikan orang kaya…Lelaki pun sama…Agak2 anak Dato K..siapa yang akan ikut jejak langkah dia kan…

  9. Noname says:

    Antara artis yg dpt bayaran tertinggi di Malaysia..
    She deserved it
    Mampu tapi tak menunjuk cm sorang tu..
    Tak perlu la plbagai helah nk khbar duit bnyrk

  10. Yekeni says:

    Ada 2 cara. Satu subtly, satu diectly. Dua2 sama.

  11. korok says:

    ni baru educated bkn cam org kaya jual produk yg terkinja2 nak tayang segala brg smpi masuk butik pun tergedik2 nak berjoget…memualkan

Tinggalkan Komen Anda Di Sini