“Janji Tak Pukul Bini” – Pernah Nasihat Noh Jangan Jadi Beruk Atas Pentas, Netizen Ungkit Kes Awie Belasah Bekas Isteri

Hiburan

“Janji Tak Pukul Bini” – Pernah Nasihat Noh Jangan Jadi Beruk Atas Pentas, Netizen Ungkit Kes Awie Belasah Bekas Isteri

Tular sejak minggu lalu mengenai kisah penyanyi terkemuka, Noh Hujan didakwa telah meludah peminat di sebuah konsert yang diadakan baru-baru ini.

Meskipun insiden telah dinafikan oleh Noh, namun perkara tersebut turut diperkatakan oleh beberapa selebriti seperti Awie yang mengkritik tindakan penyanyi itu di atas pentas.

Advertisement

Kata Awie, artis atau penyanyi tidak sepatutnya ‘menunjuk-nunjuk’ masalah peribadi mereka ketika membuat persembahan apatah lagi mendatangkan rasa tidak selesa kepada peminat.

Namun begitu, kenyataan Awie itu telah mengundang kritikan daripada sesetengah netizen yang dilihat telah mengungkit kisah rumah tangga vokalis kumpulan Wings itu pada suatu ketika dahulu.

Awie noh hujan

Tak peduli dia nak ludah atas pentas atau kokak burung gagak, asalkan tak kena audience. Ni kau pun beruk, sampai lebam-lebam wife, ada hati nak panggil orang lain beruk.

Menjengah ke ruangan komen, netizen tampil memberikan respon yang pelbagai terhadap kenyataan individu itu.

Ada yang bersetuju namun ada juga yang merasakan kes Awie yang didakwa memukul isterinya dahulu adalah satu perkara peribadi yang tak patut dibandingkan dengan kes Noh meludah di atas pentas.

Sorang pukul wife, sorang lagi curang, samala beruk.

Terdahulu, Awie ada mengeluarkan kenyataan tindakan Noh meludah di atas pentas tidak ubah seperti beruk dan tidak melambangkan jiwa seorang ‘rockers’.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

krisdayanti raul lemos curang
4 bulan lalu

“Ini Adalah Karma” - Suami Didakwa Pasang Skandal, Netizen Ungkit Kisah Curang Krisdayanti Dengan Anang

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

1 Comment

  1. anonymous

    October 6, 2022 at 12:54 pm

    kih kih kih kena stepek a

Tinggalkan Komen Anda Di Sini