“Janggal Nak Panggil ‘Sayang’..” – Tunang Akui Tak Bercinta, Yakin Yonnyboii Jodoh Terbaik

Hiburan

“Janggal Nak Panggil ‘Sayang’..” – Tunang Akui Tak Bercinta, Yakin Yonnyboii Jodoh Terbaik

Sedia maklum beberapa hari yang lalu, penyanyi rap yang kian menaik di industri seni iaitu Yonnyboii telah pun mengikatkan tali pertunangan bersama pasangannya, Nik Nazira.

Yonnyboii dan tunang
2 bulan lalu

(TAHNIAH) Tak Pernah Sayang Seseorang Sehebat Ini, Yonny Boi Selamat Bertunang

Advertisement

Setiap pasangan mempunyai kisah percintaan mereka yang tersendiri, begitu juga pasangan Yonnyboii atau nama sebenarnya, Muhammad Haqeem Nuriman Nor Azrin, 23, dan pasangannya Nina atau Nik Nazira Narriman, 22, yang sebenarnya tidak pernah bercinta seperti pasangan kekasih lain.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ? (@yonnyboii)

Menurut Nina kita ditemubual oleh pihak mStar, dia menerima lamaran penyanyi lagu Sakit itu kerana percaya bahawa Yonny adalah jodoh terbaik buatnya.

Advertisement

Rasa macam boleh percayalah, sebab Yonny ni memang budak baik, dia bukan jenis yang melepak ke apa ke.

Yonnyboii dan tunang

Dalam pada itu, tunang kepada penyanyi rap tersebut turut memberitahu mereka tidak pernah bercinta sebelum ini dan mereka hanya merupakan rakan baik sahaja, jadi janggal untuk dirinya memanggil Yonnyboii dengan panggilan manja.

Awkward nak panggil sayang, tapi sekarang panggil baby..

Sekadar info, Yonnyboii dan Nina selamat mengikat tali pertunangan pada 9 Oktober lalu dan merancang untuk bernikah pada 20 Januari 2022.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    October 12, 2021 at 12:38 pm

    Siapa dia ni?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...