Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Janganlah Ungkit Lagi Kisah Silam Kami – Awi Rafael

Bakal berkahwin pada 17 Mac depan bersama pelakon Atikah Suhaime, penyanyi Awi Rafael berharap orang ramai tidak lagi mengungkit kisah silam mahupun kontroversi mereka sebelum ini. Membuka lembaran baru dalam hidup mereka, Awi berkata beliau mahu menjadi seorang suami yang terbaik.

Advertisement

Selama enam tahun mengenalinya, saya tidak pernah meletak harapan dia akan menjadi jodoh kerana saya ikhlas berkawan dengannya. Perasan halus itu hadir ketika kami berada di Jakarta, Indonesia, pada November tahun lalu atas urusan kerjaya.

Selepas tiga bulan menyelami dirinya yang sebenar, hati saya kuat mengatakan Atikah adalah jodoh yang ditakdirkan. Saya mahu menjadi suami yang boleh menjaga nama dan menebus maruah serta martabat wanita yang pernah teraniaya sepertinya.

Kontroversi yang melanda Atikah membuatkan beliau tidak menerima sebarang tawaran berlakon ketika itu dan terpaksa pulang ke Singapura dan kembali hidup serta bekerja seperti orang biasa. Buat Awie, Atikah seorang gadis yang tabah kerana tetap berdiri teguh meskipun dilanda pelbagai dugaan.

Dia mengetepikan perasaan malu demi mencari sesuap nasi buat keluarga. Tidak mengapa jika masih ada yang mahu membuka aibnya kerana sekurang-kurangnya saya kini ada di sebelahnya. Biarlah kisah dulu tidak diungkit kembali kerana setiap kita punya kisah silam yang masih berbekas hingga hari ini.

Setiap orang mempunyai masa silam masing-masing, dan apa yang berlaku tidak mampu diubah lagi. Maknanya tidak perlulah terus membangkitkan isu lalu kan? Semoga segala persiapan mereka untuk mendirikan rumah tangga berjalan dengan lancar. Kami turut mendoakan Awi dan Atikah bahagia sehingga ke akhir hayat.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 Comments

  1. atikah suhaila

    December 11, 2018 at 5:50 pm

    atikah ni ke yg dulu pernah jual bontot kat 2 org lelaki??

    • frad

      December 12, 2018 at 10:18 am

      haah..salah sorg yg beli.. bapak kau..!

    • nenek frad membontoti bangla

      December 12, 2018 at 2:39 pm

      nenek ko jual bontot kan??

  2. Adudu

    December 11, 2018 at 1:35 pm

    Boleh jadi atikah menjadi lebih baik daripada kita semua nanti.

    • KelingIslam

      December 11, 2018 at 4:57 pm

      pompuan kebanyakan semua lembut pantang pujuk rayu kalau kena kaki percaya habis semua……tapi yg aku tak faham jantan bugimak tu takde pulak yg nak buka aib kutuk dia???siap lakon drama terus je……dgn pompuan dia bangga posing kesana kemari mcm takde hal diagungkan pulak……apapun bagus lelaki ni terima dia seadanya.

  3. Mya lana

    December 11, 2018 at 1:33 pm

    Perangai pun lebih kurang sama.. serasi sgt la tu kalau ada jodoh.

  4. Anonymous

    December 11, 2018 at 1:17 pm

    Patutnya diam sahaja..tak perlu nak cakap apa2, simpan dalam hati dan bertekad. Dari orang dah tak ingat, buat orang ingat semula. Bagus si lelaki ni sedar diri Dan tak macam lelaki lain. Sendiri tak ada teruna, mengharap isteri baik macam ustazah.

    • kona

      December 11, 2018 at 2:36 pm

      rasanya ramai cuba membuka aib atikah tu sampai dia terpaksa bersuara mcmni.. even dlm blog BN ni pun, masa gambar diaorang bertunang aritu, berlambak2 netizen buka aib atikah ni..

    • Shhhhh mMmmmmm

      December 11, 2018 at 7:55 pm

      Awi Rafael ni memang gentleman….Semoga kekal!

  5. El

    December 11, 2018 at 12:14 pm

    Belum kahwin memang tak jadi masalah aib lama tu, nt kalau dah bekahwin, saat bergaduh ade masalah, semuanya sampah bise keluar

    • entah apa apa

      December 11, 2018 at 12:43 pm

      doakan jela yang baik baik. adoi kau netizen, negatif betul.

    • Anonymous

      December 12, 2018 at 10:19 am

      btol tu ‘entah apa apa’..aku salute ngan awi ni. walaupon xde rupe, he’s truly a hero. nmpak sgt die cuba protect maruah bakal isteri die. lelaki mcm ni la yg idaman setiap ppuan. bukan tau pakai je, pastu sebarkan video. arap je ada rupe 2 ekor tu, rupenye ‘binatang’ (korg paham la kan sape 2 ekor tu?).

    • 6jahanam

      December 12, 2018 at 10:48 am

      Rasanya dorang dah spiked budak ni…takde wanita la sanggup jadi camtu…memang tu dua jantan jahanam! Dorang lupa satu hari dorang ada anak! Muka pulak dua2 muka keparat si Khan tu muka cam cb! Kesian aku tengok muka si Atikah ni beban nangung malu.

    • faraj

      December 12, 2018 at 10:16 am

      Btol..nk ungkit2 nya penyokong UMNOGOK jer…..UMNOGOK mcm anjing tebiar tgh Cari Tuan Baru..!!!

Loading...
To Top