August 23rd, 2013

Abang Nara suka tengok gaya dan imej Nazim Othman. Nampak smart, casual dan bergaya. Mungkin ada sedikit pengaruh Kpop di dalamnya, tetapi memang sedap mata memandang. Lagipun muka Nazim memang ada iras-iras Korean sikit jadi sesuai jugalah berpakaian dengan imej sebegitu.

nazim othman

Namun biasalah kalau kita bergaya unik sikit, mulalah orang mempertikaikan. Ada yang kata tak kena budaya lah, tak sesuai lah dan macam-macam lagi. Semalam menerusi Kosmo, Nazim Othman berharap agar orang ramai tidak mempertikaikan imejnya. Kata Nazim:-

Itu cara saya dan saya mempunyai stail saya sendiri. Saya tak mahu layan kalau ada sesiapa yang persoalkan apa yang saya pakai kerana tiada isu atau perkara negatif pun. Saya memakai mengikut kesesuaian diri saya, fesyen saya selesa dan yakin untuk menggayakan pakaian tersebut. Jadi, apa masalahnya?

Saya tidak memilih pakaian yang menjolok mata, jadi tidak ada sebarang masalah untuk berfesyen bagi saya. Obses atau tidak itu bukan isu utama kerana itu gaya saya.

nazim othman

Kemungkinan besar mereka yang jeles ini sebenarnya nak mencuba fesyen seperti Nazim Othman tetapi muka tidak cukup kacak atau sesuai untuk bergaya sebegitu. Janganlah nak jeles-jeles. Abang Nara tengok okay je fesyen Nazim. Daripada jeles, lebih baiklah kita pergi grooming kan diri kita. Tak gitu?nazim othman
Beberapa lagi gambar si kacak Nazim Othman di Milan dan Venice dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

nazim othman
nazim othman
nazim othman
nazim othman
nazim othman
nazim othman
nazim othman

P.S: 5 bangunan paling seram di Malaysia


Comments are closed.

Loading...