Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jangan Percaya Sumber Lain Mengenai Penceraian Kami – Erra Fazira

Sudah lama gosip penceraian antara Erra Fazira dan Engku Emran berterbangan di alam maya. Terbaru, ada khabar angin menyatakan yang pasangan ini sudah pun bercerai pada bulan Oktober yang lalu. Kononnya sumber berita ini sangat boleh dipercayai.

erra fazira bercerai

Advertisement

Ingin mendapatkan kepastian mengenai desas-desus ini, portal Murai menghubungi Erra Fazira sendiri. Tuan punya badan berharap agar segala gosip mengenai rumah tangganya tidak dipercayai melainkan hanya keluar daripada mulutnya sendiri. Kata Erra:-

Minta maaf, buat masa ini tiada sebarang kenyataan dan penjelasan untuk Erra berikan kepada umum mengenai gosip ini. Sehingga ke hari ini, gosip hanya tinggal gosip sahaja. Jika ada fakta yang mahu Erra kongsikan bersama peminat dan umum, Erra pasti akan memberitahu secara langsung kepada anda dan rakan media semua. Diharapkan rakan media tidak menyokong sebarang fakta dari sumber seperti ini selain apa yang datang daripada Erra atau Engku Emran sendiri

erra fazira bercerai

Jadi kepada peminat Erra Fazira, tunggu sahajalah kenyataan daripada mulut Erra Fazira sendiri. Apa pun Abang Nara harap agar perkahwinan Erra dan Engku Emran akan berkekalan sehingga bila-bila. Mereka bertiga nampak sangat-sangat bahagia dan saling melengkapi antara satu sama lain. Tak gitu?

P.S: Tong sampah versi Slam Dunk.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

50 Comments

  1. Bentayan

    November 28, 2012 at 1:09 am

    ???”???????????????????? Sendiri ingat lah Erra, kubur masing2, nasib baik tak kena tangkap khal……! Nusyuz la pulakk….hidup in denial ni tak kemana…. Takkan dah gol baru nak taubat…..Wallahwa’lam….

  2. NINI

    November 25, 2012 at 1:28 pm

    Erra dan Amar Baharin selalu berjumpa kt Plaza Damas…tempat yang tak ramai org, mmg diorang tak jumpa berdua..ada org lain jgak..tp bila Amar bagi kenyataan tak pernah jumpa Erra luar lokasi, bohong sangat…
    Pada Erra,sayangilah keluarga anda…

  3. kak senah

    November 19, 2012 at 9:29 am

    dulu time bercinta dengan hans pun, nafikan juga, ujong2 break-off , tup tup kawin dengan emran. what goes around, comes around. emm…

  4. Pelik

    November 19, 2012 at 9:07 am

    erra ni dari dulu lagi memg suka berteka teki orgnya…tpi apa y peliknya apa d gossipkan tu ternyata btl…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top