Written by AbangNara | December 30th, 2013

Rasanya semua orang tahu yang Izreen Azminda satu ketika dahulu pernah bercinta dengan Johan As’ari. Kalau anda tak tahu, satu ketika dahulu, Johan pernah mengajak Izreen bertunang. Namun seperti yang anda boleh agak, hubungan mereka putus di tengah jalan. Kini Izreen bahagia di samping suami dan anak tercinta.

izreen azminda nasihat johan

Tampil menerusi Mstar Online hari ini, Izreen menasihatkan Johan agar berhenti mempermainkan hati wanita. Kata Izreen:-

Kalau rasa diri dia (Johan) masih belum bersedia untuk bercinta jangan bercinta dahulu, sepatutnya beri masa dalam sesebuah hubungan sebelum melafazkan cinta. Nasihat saya supaya dia jangan mainkan perasaan wanita dan berfikir panjang dengan tindakan yang akan dilakukannya.

Saya terkejut dengan berita tentang mereka, kerana pada awalnya saya sangkakan kali ini dia benar-benar serius. Saya harap dia dapat ambil pengajaran dengan kontroversi ini, ia melibatkan ramai pihak dan maruah keluarga masing-masing

izreen

Hehehe. Sepatutnya Johan sebagai seorang lelaki tak perlu dinasihatkan bab-bab cinta ini. Tak apalah. Kita tak tahu sama ada Johan benar-benar mencintai mereka yang pernah terlibat dengan dirinya atau sekadar main-main cinta sahaja. Apa pun, tahun 2014 tinggal 2 hari sahaja lagi. Semoga tahun ini Johan meletakkan “taknak mainkan hati perempuan lagi” sebagai salah satu azamnya. Hehehe.

reiza

P.S: Maxi dress bukan sahaja dipakai ke majlis tertentu, malah untuk pakaian harian yang selesa. Padankan maxi dress yang ringkas ini bersama heels/wedges dan handbag kegemaran kamu, dan kamu bersedia untuk ke pejabat mahupun shopping :). Layari www.edz.com.my. www.facebook.com/eightdesigns. www.instagram.com/edzmalaysia

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

99 responses to Jangan Mainkan Perasaan Wanita, Nasihat Izreen Kepada Johan

  1. ish3 says:

    Aku harap suatu hari nanti johan akan jumpa dengan perempuan yang benar2 dia syg.. kemudian perempuan tu pulak yang tinggalkan dia.. aku nk tgk si johan ni meroyan cam mn.. meroyan mcm shila amzah x? haha..

  2. Balang Coklat says:

    hurmm..hnya mampu menggeleng kpla..

  3. Aku ni says:

    Johan, sebagai seorang lelaki, cuba la bersikap matang dlm meluahkan perasaan dan membuat keputusan. Segala komen tentang diri semua diketahui umum. Jagalah maruah diri dan keluarga. Dan di samping tu, fikirlah akan maruah keluarga si gadis.

  4. huhhu says:

    Muka budget hensom & perasan hebat ,kalau muka hensem xpe jugak.ni
    muka macm b???????????.
    Kalau kau org biasa bukan anak dato x de pompuan pun nak kat kau , jgnlah lah perasan hebat dan bagus sgt , meluat aku .tui .. tui…tui..

  5. Anonymous says:

    hal artis bkn men bergosip = mengumpat

    hal org xyah dok sebok

    meh dok cter pasai palestin n syria ni ha

  6. Laki mak aku Pak ALI says:

    Nonok!! Wei nok nok .. Walau nama kau aneh sangat nk sebut , aku setuju sangt komen kau antara yg bernas sangat.
    Kalau la bapak aku datuk atau VVIP jual chincalok atau keropok lekor mmg kompom aku kasi kau satu lorry .
    Sebab komen kau ni mmg tepat sangat!!!
    Mmg di malaysia ada banyak bakat namun kita kabur akan yg haram jadah yg kaya raya… Dan bernama dan pengaruh…

  7. lagubestbest says:

    Humm.. adakah Johan masih Teruna? persoalan di fikiran :P

  8. naruto says:

    x taw la kenape, bile bukak tv ade je muke Johan morning sickness ak ttbe je dtg!
    OMG~

  9. orangberlari says:

    alhamdulillah, bahagia dh izreen dengan suaminya. semoga berkekalan amin :)

  10. orangberlari says:

    alhamdulillah bahagia dh izreen, semoga berkekalan, amin

  11. […] Jangan Mainkan Perasaan Wanita, Nasihat Izreen Kepada Johan (87) […]

  12. […] Jangan Mainkan Perasaan Wanita, Nasihat Izreen Kepada Johan (88) […]

  13. […] Jangan Mainkan Perasaan Wanita, Nasihat Izreen Kepada Johan (89) […]

  14. […] Jangan Mainkan Perasaan Wanita, Nasihat Izreen Kepada Johan (90) […]

  15. […] Jangan Mainkan Perasaan Wanita, Nasihat Izreen Kepada Johan (91) […]

  16. […] Jangan Mainkan Perasaan Wanita, Nasihat Izreen Kepada Johan (92) […]

  17. […] Jangan Mainkan Perasaan Wanita, Nasihat Izreen Kepada Johan (93) […]

  18. […] Jangan Mainkan Perasaan Wanita, Nasihat Izreen Kepada Johan (94) […]

  19. […] Jangan Mainkan Perasaan Wanita, Nasihat Izreen Kepada Johan (98) […]