Written by Bella | June 21st, 2019

Biarpun sudah berpisah dengan penerbit Datuk A. Aida, status pelakon Ariff Aziz di Insta Story semalam menimbulkan pelbagai spekulasi. Dia seakan menunjukkan reaksi tidak sudi lagi untuk rujuk dengan bekas isterinya itu sambil membuat memek muka meloyakan.

Bagaimanapun, jelas Ariff segala perkongsiannya di media sosial tidak ada kaitan dengan kisah lalunya.

Ariff berkata dia sudah memulakan kehidupan baru dan enggan membiarkan isu perceraiannya berlarutan. Pelakon itu juga berharap  dia tidak lagi dilaga-lagakan dengan bekas isterinya.

Saya berharap semua pihak tidak perlu memanjangkan perkara ini. Jangan melaga-lagakan saya dengannya lagi. Segala entri dimuat naik di laman sosial, termasuk di Instagram, tidak ada kena mengena dengan kehidupan saya yang lalu. Saya sudah memandang ke hadapan dan jangan terus mengaitkan saya dengannya.

Untuk dia (A Aida), saya doakan semoga terus berbahagia dengan kehidupannya. Saya sudah ada hidup baru sekarang dan tidak akan menoleh ke belakang lagi.

Ariff tidak akan lagi berkongsi entri yang boleh mengundang kontroversi ataupun spekulasi.

Sumber Berita : BH ONLINE

60 responses to Jangan Laga-Lagakan Saya Dengan Dia Lagi – Ariff Aziz

  1. Anonymous says:

    Sesiapa pun berhak untuk bahagia tapi biar cari yg sekufu & seusia. Takdelah nak betekak sepanjang masa. Ni sibuk nak cari pucuk muda. Mendapatlah kau nenek tua tak sedor diri

  2. nini says:

    Cinta harta tak kekal