October 3rd, 2018

Kembali dikecam dan dikatakan sengaja ingin menayang kebahagiaan serta tidak tahu malu gara-gara foto majlis persandingannya yang viral sejak semalam, pelakon Izreen Azminda bagaimanapun meminta agar orang ramai berhenti mengecam dirinya.

Jelas Izreen, ia cumalah satu sesi fotografi untuk beliau mengabdikan kenangan bersama suami, Ude Wahid. Pada masa yang sama, Izreen menafikan beliau bernikah semula seperti yang didakwa oleh netizen.

Itu bukan majlis kahwin tetapi acah macam majlis sebenar. Ia hanya sesi fotografi untuk kenangan saya dan suami. Jadi, janganlah fikir yang bukan-bukan pula. Saya sudah jangka perkara ini mesti kecoh. Malah, ada yang tuduh bukan-bukan. Ingin dijelaskan, penaja mahu sesi fotografi dibuat seperti majlis perkahwinan sebenar iaitu malam berinai, nikah dan resepsi.

Apatah lagi selepas berkahwin tahun lalu saya tidak pernah ada gambar rasmi perkahwinan. Jadi, saya terima tawaran mereka dan mengabadikan gambar ini sebagai kenangan bersama suami. Kalau perasan mana ada gambar tetamu dimuat naik. Secara logik, kalau majlis sebenar mesti saya letak sekali gambar keluarga.

Izreen turut memohon maaf kepada keluarganya, rakan-rakan artis serta pihak media yang mungkin tertanya-tanya mengapa beliau tidak mengirimkan sebarang jemputan untuk majlis tersebut. Tidak dapat menjelaskan mahupun menjawab setiap pertanyaan satu per satu, Izreen berharap agar semua pihak faham dengan adanya foto-foto sekitar persandingan itu.

Ditanya adakah beliau akan mengadakan majlis resepsi sebenar, Izreen memberitahu beliau hanya kenduri doa selamat memandangkan beliau juga sudah lebih setahun mendirikan rumah tangga.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Amir Naufal Photography


55 responses to “Jangan Kecam, Cuma Ambil Gambar Untuk Kenangan Bukan Majlis Betul – Izreen Azminda”

  1. Alanice says:

    Alang2 dh kne kutuk wt je r mjlis btol2. Jmput peminat kau dpt gak diorg mkn nasi kenduri. Ni wt cmni jd bahan lawak je r.

  2. HOMEWRECKER HAS ALREADY DETECTED!! TWICE A BITCH, ALWAYS A PIG!!

  3. puakatebinghijau says:

    sudah sudahlah tu betina garik jantan xda telur! “dah agak akan kecoh” “acah acah”..pdhal kau memang suka kecoh and nak menayang..serupa lah mcm mulut kau tu! asyk asyk nk keluar statement..batak sgt nk org publish pasal kau ke..izreen azminda betina garik sundal garik sundal garik sundal! cakap jelah kau panas hati tgok intan pakai baju gown kawin cecantik..kau pun gelabah nk tayang jugak..dasar betina sundal!

  4. Anonymous says:

    Nara,xyahla nak up crita retis sendu nie.meluat n menyampah sgt.kalu kat tv kuar muka sendu,mmg tukaq chanel.boikot tetap boikot

  5. Anonymous says:

    kesian, keluarga ude sekarang sedang pujuk Intan supaya tidak buat tuntutan banyak2 nanti kurang belanja Izreen dan cucu baru Puan Fadillah Adrianumar tu….. anak2 tak di bawa bergambar untuk nikah pura2 ni ke…. macam baru pertama kali kawin maka sudah barai pakai pun pakaian macam intan punya style …. baju pun pernah nampak orang pakai……. kenapa tak buat baju sendiri… bukan mahal paling2 3 pasang 60 000 RM je

Loading...