Jangan Harap Kesetiaan Dari Orang Yang Tak Setia- Bonda Rozita Ibrahim “Perli” Isteri Aliff Syukri?

Hiburan

Jangan Harap Kesetiaan Dari Orang Yang Tak Setia- Bonda Rozita Ibrahim “Perli” Isteri Aliff Syukri?

Retak menanti belah, kontroversi rumah tangga Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Nur Shahida semakin rancak diperkatakan. Menguatkan spekulasi pasangan ini bakal berpisah adalah tindakan ibu Aliff iaitu Bonda Rozita Ibrahim yang tidak lagi mengikuti akaun Instagram menantunya.

bonda rozita perli isteri aliff syukri

Advertisement

Lebih panas, netizen sudah mula spekulasi nasihat-nasihat yang dimuat naik oleh Bonda Rozita seolah-olah ditujukan kepada menantunya itu.

“Jangan harap kesetiaan dari orang yang tak boleh jaga diri”

bonda rozita perli datin seri shahida bonda rozita perli isteri aliff syukri

“Sepatutnya bonda jernihkan keadaan, kata menantu kesayangan”

bonda rozita perli isteri aliff syukri

Perkongsian yang dimuat naik oleh Bonda Rozita mendapat reaksi kurang senang dari netizen yang mendakwa ia ditujukan buat Shahida. Kata mereka, sebelum ini dia memuji menantunya dan sepatutnya dalam keadaan begini, Bonda Rozita harus menjernihkan keadaan dan bukannya memuat naik kenyataan sebegitu.

Terdahulu, Shahida berkata dia langsung tidak tahu menahu mengenai tindakan ibu mentuanya ‘unfollow’ akaun Instagramnya dan sejujurnya dia tidak ambil pusing mengenai perkara itu.

Sumber Berita : Forum CARI

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

29 Comments

  1. yekkk

    April 13, 2020 at 7:38 pm

    ala bonda.. takyah cakap banyak la.. bonda pun kawin cerai kan.. kalau bonda tu bagus sangat.. kenapa kawin cerai.. saya ikutnya malas nak ambik pusing pasal famili ni.. tapi si bonda tu dok perli menantu sangat.. geram.. datin tu mmg bagus sgt2 dah.. nak apa lagi.. patutnya masa datin minta cerai.. suruh la anak tu muhasanah diri.. ingat..bila bini rasa dah muak..punca dia datang dari suami dia..bagus suami..bagus la isteri.. soalnya anak bonda satu malaysia kondem dia..ha..salah menantu lagi ka

  2. Ngok

    April 13, 2020 at 7:19 pm

    Kalo bonde rozita kat tempat shahida aku rase 3 tahun kawen dah mintak cerai kot ahahahaga

  3. Anonymous

    April 13, 2020 at 6:43 pm

    Menantu org luar..apa2 pun ank dia juga trbaik…fhm tu

  4. Akk Kak Se

    April 13, 2020 at 6:36 pm

    Akk dah x tahan nak jer cirit birit atas muka alip sotong dan juga kentut kelat bau teloq berair atas muka bonda mu …bntot akk x kenal pangkat.maafkan daku yer

  5. Anonymous

    April 13, 2020 at 6:08 pm

    Alhamdulillah tak lama lagi Dato alif akan berkahwin dgn sajat itu yg di ingin kan oleh bonda dato alif rasanya…. Hahahhahaha