Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jangan Harap Kesetiaan Dari Orang Yang Tak Setia- Bonda Rozita Ibrahim “Perli” Isteri Aliff Syukri?

bonda rozita perli isteri aliff syukri

Retak menanti belah, kontroversi rumah tangga Datuk Seri Aliff Syukri dan Datin Seri Nur Shahida semakin rancak diperkatakan. Menguatkan spekulasi pasangan ini bakal berpisah adalah tindakan ibu Aliff iaitu Bonda Rozita Ibrahim yang tidak lagi mengikuti akaun Instagram menantunya.

bonda rozita perli isteri aliff syukri

Lebih panas, netizen sudah mula spekulasi nasihat-nasihat yang dimuat naik oleh Bonda Rozita seolah-olah ditujukan kepada menantunya itu.

Advertisement

“Jangan harap kesetiaan dari orang yang tak boleh jaga diri”

bonda rozita perli datin seri shahida bonda rozita perli isteri aliff syukri

“Sepatutnya bonda jernihkan keadaan, kata menantu kesayangan”

bonda rozita perli isteri aliff syukri

Perkongsian yang dimuat naik oleh Bonda Rozita mendapat reaksi kurang senang dari netizen yang mendakwa ia ditujukan buat Shahida. Kata mereka, sebelum ini dia memuji menantunya dan sepatutnya dalam keadaan begini, Bonda Rozita harus menjernihkan keadaan dan bukannya memuat naik kenyataan sebegitu.

Terdahulu, Shahida berkata dia langsung tidak tahu menahu mengenai tindakan ibu mentuanya ‘unfollow’ akaun Instagramnya dan sejujurnya dia tidak ambil pusing mengenai perkara itu.

Sumber Berita : Forum CARI

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 Comments

  1. Anonymous

    April 14, 2020 at 10:00 am

    bonda rozita,… sy rasa bonda tujukan caption tu pada anak bonda sendiri iaitu syukri tu. tp menjadi salah fahama bila dibaca …mcm memerlu menantu pula. sbb apa? sbb dlm keadaan skrg ni ( datin Shahida ) hati seorg menantu tersangat sensitif. sebenarnya datin tu duk menunggu pihak suami atau pihak bonda utk memujuk @ paling tidak memberi kata2 yg baik dan bagus utk diri dia .. tu jer…tapi kalu asyik terima kata2 @ ayat2 @ tindakan yg di luar pemikiran dan harapan datin…percayalah…hubungan diorg akan makin menjauh..ingatlah anak2 yg ramai tu.. dr segi harta benda kekayaan tiada mslh nk pelihara anak2 tu…tp di mana kasih sayang seorang abah? mana kasih sayang seorang ibu? mana?..mana? …mana? .akan hancur……

  2. Anonymous

    April 14, 2020 at 9:37 am

    Sy pn rs bnda yg sm.. Bonda ckp lebih pd ank die rasenye.. If im not mistake

  3. anonymous

    April 14, 2020 at 7:38 am

    aku sorang je ke caption bonda mengata anak sendiri..ayat bonda kan klasik cuba hayati betul2..

  4. Anonymous

    April 13, 2020 at 11:39 pm

    Bonda xpyh ckp byk,betul kan anak sndri tu dlu,menantu bonda tu dh ckup2 elok dah..ank bonda tu yg tah ape2 n byk melalut…ptut sebagai ibu soh ank tu muhasabah diri bukan back up ank sndri…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top