Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jangan Fitnah Dan Jatuhkan Orang Dalam Suratkhabar – Neelofa

Susulan pendedahan Anzalna di dalam BiPop semalam kononnya Nelofa cuba menjatuhkan dia, Abang Nara sempat menghubungi Neelofa sama ada ingin membuat kenyataan tentang isu ini. Sayangnya Neelofa berkata yang dia ingin menyelesaikan perkara ini melalui saluran rasmi dan berharap agar Abang Nara bersabar sehingga tiba saat itu. Namun pagi tadi, Neelofa sempat meluahkan sedikit isi hatinya menerusi Twitter Neelofa.

neelofa

Advertisement

Seperti yang anda baca di atas, Neelofa menyatakan apa yang telah didedahkan oleh Anzalna adalah fitnah yang bertujuan untuk menjatuhkan dirinya.

neelofa

Abang Nara masih tidak berapa faham apakah yang dimaksudkan dengan “official way”. Adakah Neelofa akan membawa perkara ini ke mahkamah? Abang Nara berharap agar perkara ini dapat diselesaikan secara baik di antara mereka yang terlibat. Namun keputusan semuannya di tangan Neelofa. Sama-sama kita nantikan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

368 Comments

  1. Brendan

    October 21, 2012 at 4:41 am

    Attractive component to content. I just stumbled upon your blog
    and in accession capital to assert that I acquire actually
    loved account your weblog posts. Anyway I’ll be subscribing in your augment and even I fulfillment you get admission to constantly rapidly.

  2. support anzalna jer

    July 18, 2012 at 3:38 pm

  3. sandy

    July 5, 2012 at 5:10 pm

    kan dah mintak maaf?? apa lagi ko sibuk2 meroyan kat twitter tu?? org nk mintak maaf ikhlas, ko suh baca lak surat maaf ko tu.. ish..

  4. Anonymous

    July 5, 2012 at 11:43 am

    hahaha…sapa mereka itu..mereka cuma manusia biasa mcm kta..tak perlu sangat nak d puja dan d puji..

  5. kak li

    June 21, 2012 at 10:41 pm

    bagi akak, yang memulakan bara api tu sebenarnya lofa sendiri. Orang yang matang tak kan mempertikai kemenangan tasha walau kata itu hanya pendapat . akak dah baca kata kata lofa tu, kalau akak jadi tasha, nak akak sumbat mult kau dgn cili padi, mulut longkang. nampak jealousnya. Budak yang tahun 6 pun faham maksud ayat kau tu, apalagi akak yang guru bahasa. Cubalah lofa tingkatkan usaha untuk berjaya, lagi lofa baru anak jagung dalam industri ini. Stacy pun tak pernah menang walhal, suara tarian mengalahkan juara sehati berdansa. Siti Nurhaliza pun tak pernah mempertikaikan kemenangan orang. kalau asyik nak jealous atau pikir yang kau tu bagus sangat , baik tak payah berlakun, merosakkan anak bangsa, atau industri seni malaysia sahaja.

    • SAYA

      July 2, 2012 at 10:42 am

      akakkk..jgn duk bnyk kutuk si lopak tu..nti nara dlete akak pnya komen..hahahahahaa…

Loading...
To Top