Written by Bella | March 20th, 2019

Hati wanita mana yang tidak terluka apabila suami yang dicintai curang? Begitulah juga yang dirasakan oleh penyanyi Bella Astillah.

Bella mengakui terlalu emosi dan hilang pertimbangan ketika mendedahkan butiran skandal suaminya, Aliff Aziz bersama pelakon baru, Oktovia Manrose. Namun, Bella tidak pernah berniat untuk memalukan sesiapa.

Saya tidak menggunakan media sosial sebagai platform untuk mengaibkan. Ibu pun mendidik saya untuk mengaibkan sesiapa, tetapi setiap manusia mempunyai tahap kesabaran masing-masing. Mungkin waktu itu saya tidak dapat mengawal emosi.

Tapi itu cara Bella untuk menasihatkan wanita di luar sana lebih berhati-hati sebelum membuat sesuatu. Suami atau isteri orang ini tidak boleh dibuat main. Jangan cuba bermain dengan api.

Hidup berumah tangga ini memang akan ada banyak dugaan yang menguji kesetiaan pasangan. Memang sukar sebenarnya untuk memahami segala derita dan perit yang dirasai oleh Bella berkaitan kontroversi kecurangan suaminya.

Apa-apa pun, dengan penjelasan ini harapnya tiada lagi pihak yang menunding jari mengatakan beliau sengaja ingin mengaibkan Aliff dan Oktovia.

Sumber Berita : Instagram Majalah Nona

79 responses to Jangan Cuba Bermain Api Dengan Isteri Orang – Bella Astillah

  1. Anonymous says:

    Alah benda sama je. Nasi putih, ayam goreng kunyit dengan kuah gulai. Femes sebab nama tu je. Ramai lagi penjual jual benda yang sama. Serupa milo kepal la. Bukan satu kedai je jual. Btw nasi kak wook tak sedap. Nasi kak chik kat tumpat lagi sedap. Lagi-lagi gulai ikan dia. Padu beb!!

  2. anon says:

    weei apa lagi minah attention sicker ni ehh??
    jgn beriye riyee sangatss
    esok lusa tulat laki kau kahwin senyap2 kat sempadan ..muahkakaakaka
    sudah sudah lah tu
    laki kau yg sakit dgn kau sekali
    pokok tak bergoyang kalau tiada angin
    peremouan tak mengedik kalau laki kau TAK MULAKAN DULU !

  3. anon says:

    nasik ayam penyet pok nik lagi sedap. Rm7.50 sebungkus. pekerja pn ramai indon.
    hahaha..

    • wekkkkkkk says:

      nasi ayam penyet, kenapa ayam nya kembong dn tembam, bukankah resepi asal ayamnya penyek..di ketuk2 gitu.

  4. Anonymous says:

    Resepi ayam goreng cili padi… simple tapi sedap yakmat

    Bahan-Bahan:
    Ayam
    Kunyit
    Garam
    Bawang merah
    Cili padi
    Daun limau purut

    Cara2 boleh rujuk pada video.

    Selamat mencuba! LIKE & SHARE. Nak Beli Tudung Murah?5 Helai Hanya RM99?

    Jom Like MZ Scarf.

  5. Anonymous says:

    Kedai Kak Wok mmg sedap!