Written by Bella | March 20th, 2019

Hati wanita mana yang tidak terluka apabila suami yang dicintai curang? Begitulah juga yang dirasakan oleh penyanyi Bella Astillah.

Bella mengakui terlalu emosi dan hilang pertimbangan ketika mendedahkan butiran skandal suaminya, Aliff Aziz bersama pelakon baru, Oktovia Manrose. Namun, Bella tidak pernah berniat untuk memalukan sesiapa.

Saya tidak menggunakan media sosial sebagai platform untuk mengaibkan. Ibu pun mendidik saya untuk mengaibkan sesiapa, tetapi setiap manusia mempunyai tahap kesabaran masing-masing. Mungkin waktu itu saya tidak dapat mengawal emosi.

Tapi itu cara Bella untuk menasihatkan wanita di luar sana lebih berhati-hati sebelum membuat sesuatu. Suami atau isteri orang ini tidak boleh dibuat main. Jangan cuba bermain dengan api.

Hidup berumah tangga ini memang akan ada banyak dugaan yang menguji kesetiaan pasangan. Memang sukar sebenarnya untuk memahami segala derita dan perit yang dirasai oleh Bella berkaitan kontroversi kecurangan suaminya.

Apa-apa pun, dengan penjelasan ini harapnya tiada lagi pihak yang menunding jari mengatakan beliau sengaja ingin mengaibkan Aliff dan Oktovia.

Sumber Berita : Instagram Majalah Nona

79 responses to Jangan Cuba Bermain Api Dengan Isteri Orang – Bella Astillah

  1. Anonymous says:

    Setahu sy orgyg nama kak wok tu dah meninggal lama dah. .. anak2 cucunya adalah yg buka kedai.. sape yg guna nama k.wok bolehlah sedekahkan alfatihah untuk arwah..semoga beliau mendapat pahala sentiasa…Al-fatihah.

  2. Jidin says:

    Cuaca panas elok minum Air Cap Badak.

  3. Anonymous says:

    Puas hati sgt… kualiti pn ok… jimat2 pn jimat.. beli kt [email protected] ja… harga sekeping rm2.10… gi mn2 eco.. klu tak ckup.. bole order dgn depa… yg ni belum siap abis lg.. masih dlm proses ..
    #ruangtamu
    #rumahkuartersATM
    #kemperdanasungaibesi..

  4. Anonymous says:

    Panas nye.. bile nk ujan?? :((

  5. Anonymous says:

    Wekkk.. nyanyi je lah. Buat memokak je. Next?

    • Lidiya says:

      Ada tak yang wallpaper ruang tamu dia gambar batu bata.. Nak tengok cantik tak?

      • Anonymous says:

        Pergi tanye Kak Wok.

        • faraj says:

          Nak pesan je.. cuba kau guna nama nasi lemak kak jat tengok, mau melenting tak sajat sebab guna nama dia walaupun dua2 nasi lemak tu tiruan. Oh ye nasi lemak Kak Ton bawah pokok di Kelang kt tepi jejantas sedap fuh! Cuba lah..

      • Ade Ku Kesah says:

        Halaman rumah kampung yang dikelilingi pokok kelapa sawit dah bertukar dari rumput kepada stamping. Baru best anak anak nak main basikal petangĀ²..

        • Anonymous says:

          Jangan lupa jemput Kak Wekkkkk!!!

        • wekkkkkkk says:

          Kak wekk busy gila, ada masa nya goyang kaki sampai berpuluh mesej dlm ni, tpi kekadang ada juga dlm tagline anon..nnti byk2 tagline wekkk org marah..asik aku je dia kata..jdi nyamarlah sikit..

    • Mmm says:

      Beli lelong 6 pasu.. Pecah 1 dlm lori.. Gam apa ye yg sesuai untuk selamatkan pasu i?

      • Anonymous says:

        Soalannye…sape itu kak wok??

      • wekkkkkkk says:

        pasu dri tanah liat dan campuran air terjun yg terkenal di China yg tempat tu bernama Han Ching mmg lah x tahan, langgar lopak dh retak menanti belah..

    • Anonymous says:

      Nasi kak wok sedap yg padu sambal belacan perhhh rasa sekali pasti nak lagi…sis pernah tak jumpa towkay kedai kak wok,saya dah jumpa dengan isteri ye lagi!!

    • Mek G says:

      Anak towkay yg dapat jumpa bersama isterinya. Tak jumpa towkay kedai pun. Yg penting nasi kak wok terbaik sambal belacan perrhhh sedap gila lain dari yg lain ni mesti masakan turun termurun! Tu je nk komen!

    • minah jambu say NO to drugs says:

      betol tu bella minah jambu stuju sangat ngan bella jangan main api ngan bini atau laki orang ..memang best kite rembat laki orang tapi bermakna kite dh kecewa kan bini jantan tu…yg si jantan pulak jangan berlagak bujang kalau dh kawin bual hal dh kawin jangan main gila kat lua ..kalau maseh nak main gila jangan kawin enjoy puas puas tkde yg larang…zaman skarang ni dh tkde istilah bujang tua or anak dara tua jodoh datang kawin…ni tak takot sangat la tak laku pastu rembat laki / bini orang janji kawin gitu ..bini orang kena pulak tangkap basah ngan jantan lain kt kondo amacam ? lov u bella..