Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jangan Cepat Melatah Dan Terasa Dengan Istilah ‘Sendu’ – DSV

Selepas dikecam hebat dan ingin diboikot oleh penggiat industri muzik tempatan gara-gara istilah ‘sendu’, Datuk Seri Vida tampil memberikan penjelasan. Beliau meminta agar artis lain tidak cepat melatah kerana tidak merujuk kepada sesiapa.

Advertisement

Jika istilah yang beliau gunakan itu salah, apa kata orang ramai membetulkannya dan memberitahu perkataan yang sesuai untuk beliau katakan.

Jangan salah tafsir istilah ‘sendu’ yang saya maksudkan. Saya tak maksudkan ‘sendu’ tu bermakna anda bukan siapa-siapa. Ia merujuk kepada perbezaan anda dari zaman kegemilangan dan setelah anda tak gemilang. Kenapa nak terasa?

Kalau artis tu dah lama tak menyanyi, lama menyepi, lama menghilang dan lama tak muncul TV apa istilahnya tu? Kalau saya salah, tolong betulkan. Bagi saya jawapannya.

Terdahulu, DSV  berkata beliau sebagai penaja program tidak pernah ingin membuli artis untuk kepetingan diri sendiri sebaliknya program Gegar Vaganza diadakan dengan tujuan ingin menaikkan semula nama artis yang ‘sendu’.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

56 Comments

  1. mak cute

    October 10, 2018 at 12:13 pm

    seriously ckp penampilan ko cm badut kat sarkas2…kesian sgt tgk…x sesuai umur yg bau tanah dgn imej dh hjh…dok sembang kencang gunakan bdk2 tahfiz tuk ko…diri sendiri x reti nak berubah nak berdoa…

  2. Bawang Bulat

    October 9, 2018 at 9:15 pm

    Mana perkataan ‘MAAF’. Susah betul ya nak ungkapkan perkataan tu.

  3. prihatin

    October 9, 2018 at 8:04 pm

    BOIKOT je. dia ni kkdg berckp ikut sedap mulut dia je sb dia rasa dia kaya. Dia sendiri sebut sendu tu ditujukan kepada semua artis2 yg masuk GV tu jgk…bila dah terlajak org nak boikot baru dia kecoh. Nyanyi x sedap mana pun….gempak dan gedik yg lebih. Saya sokong ARTIS boikot dia ni…..

    • Sabri Ali @ Nick

      October 9, 2018 at 8:12 pm

      SETUJU. AKU PUN SOKONG TINDAKAN PENYANYI (TERMASUK IDOLA AKU) MEMULAUKAN DSV!

  4. Anonymous

    October 9, 2018 at 7:31 pm

    Kau dh kenapa..apa pulak yg betul ckp vida mok ni? Aisyah bukan sendu..lagu2 dia masih lagi dimainkan di radio..suara pun sedap..yg sendu sedan tu mak mok vida yg tak laku..lagu ayam pun hilang ke mana..pas tu menipu tk kisah nk bertaubat..tu lagi sendu..dlm falsafah aku..hilang tk bererti sendu..ngok!

  5. Anonymous

    October 9, 2018 at 7:26 pm

    tapi…memang sendu pon

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama