October 1st, 2019

Kes perceraian pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila semakin rumit dan memasuki episod baharu apabila pelakon itu memfailkan permohonan nusyuz terhadap isterinya, Noor Nabila Mohd Noor.

sharnaaz ahmad fail nusyuz

Jelas Sharnaaz, tindakannya itu adalah kerana ingin memperbetulkan segala spekulasi yang sedang hangat diperkatakan mengenai rumah tangganya. Selain itu, dia tetap ingin mencuba untuk menyelesaikan isu antaranya dengan isteri dengan baik tanpa sebarang perbalahan.

Susulan kes tersebut, adik kepada Nabila iaitu Nellisa Mohd Noor dilihat memuat naik status berbaur sindiran yang menimbulkan persoalan kepada siapa agaknya kata-kata itu ditujukan? Memetik kata-kata mengenai layanan seorang suami kepada isteri. Nellisa menyatakan bahawa si suami jangan hanya tahu menunding jari dan mencari kesalahan isteri sahaja.

Nellisa mohd noor sharnaaz ahmadAdakah status itu berkaitan dengan isu panas melibatkan kakaknya yang sedang hangat diperkatakan ketika ini?

50 responses to “Jangan Cari Salah, Tunding Jari Kat Isteri Je – Nellisa Adik Noor Nabila Perli Sharnaaz Ahmad?”

  1. Anonymous says:

    tu la kan..pelik jgk ble si adk ni msuk cmpur rmh tgga kakak dia…ntah2 dia sndiri pn xthu pape…dgr sblh pihak je…n terang2 dia akn berpihak kt akk dia…

  2. adaada says:

    masalahnya Nelissa, kakak ko klu cerai lagi ni kali ke2 beb, so salah sape ni? takkan semua laki yang salah.. khawin kali ke3 cerai lagi.. owhhh.. pls, carikan kakak ko dengan org pakistan la, ramai pakistan usahawan karpet, mesti bahagia pas tu..

  3. feldegast says:

    Yang backup Sharnaz ni tau ke perangai si Sharnaz ni macam mana? Asal ada rupa sikit, pakai songkok, ayat manis dalam sosial media terus korang cop dia ustaz ye. Korang tau ke macam mana berlakikan orang yang baran macam mana?

  4. No drama says:

    Nabila. 2x ko kawin, 2 suami ko x baik ke? Ko baik? Takpe try kawin 3x. Test tengok suami ke ko yang ada hal…Sokay..try try again! Kawin kan macam main tikam untuk famili hang! All sisters perangai ke laut.

  5. Nana says:

    Kelantan mesti kawin sama2 diaorg. Tak guna nk pujuk atau rujuk pun… lepaskn je lar.
    Buang masa bro.