Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jangan Cari Salah, Tunding Jari Kat Isteri Je – Nellisa Adik Noor Nabila Perli Sharnaaz Ahmad?

sharnaaz ahmad fail nusyuz

Kes perceraian pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila semakin rumit dan memasuki episod baharu apabila pelakon itu memfailkan permohonan nusyuz terhadap isterinya, Noor Nabila Mohd Noor.

sharnaaz ahmad fail nusyuz

Advertisement

Jelas Sharnaaz, tindakannya itu adalah kerana ingin memperbetulkan segala spekulasi yang sedang hangat diperkatakan mengenai rumah tangganya. Selain itu, dia tetap ingin mencuba untuk menyelesaikan isu antaranya dengan isteri dengan baik tanpa sebarang perbalahan.

Susulan kes tersebut, adik kepada Nabila iaitu Nellisa Mohd Noor dilihat memuat naik status berbaur sindiran yang menimbulkan persoalan kepada siapa agaknya kata-kata itu ditujukan? Memetik kata-kata mengenai layanan seorang suami kepada isteri. Nellisa menyatakan bahawa si suami jangan hanya tahu menunding jari dan mencari kesalahan isteri sahaja.

Nellisa mohd noor sharnaaz ahmadAdakah status itu berkaitan dengan isu panas melibatkan kakaknya yang sedang hangat diperkatakan ketika ini?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

50 Comments

  1. Kak Ona

    October 16, 2019 at 5:12 pm

    Xpn! Sis kelate kawen ore kl, ok je. Pcaya la pd jodoh jgn wat pandai mulut dik, nmpk xcerdik plok

  2. Anonymous

    October 2, 2019 at 9:57 pm

    tanda2 family lopak sesuai org paki jer. Nk aman rumahtangga & kekal mesti kawin dgn geng paki jgk mcm mak tini & bapak tiri. nabila kawin melayu jd camni laa asek cerai.

    hans isaac standby tepi. ade harapan lopak terima pinangan.

  3. Anonymous

    October 2, 2019 at 4:45 pm

    Jgn campur tgn urusan r/tangga kakak Nellisa,biar mereka selesai sendiri.Support supaya mereka berbaik semula.Kembali kagama kita.Terima seadanya.Dulukan sanggup gerima sebagai suami isteri.Setiap manusia masing2 ada kekurangan.Isteri senang shj nak masuk syurga-Taatkan suami,jaga marwah diri n keluarga,Solat dan Berpuasa

  4. Anonymous

    October 2, 2019 at 1:53 pm

    Dah biasa hidup mewah, dpt laki dari asal usul susah sikit, memula je sggup sehidup semati .kalau aku lah laki bg 500 tu dah bersyukur dah .

  5. Anonymous

    October 2, 2019 at 12:32 pm

    Kalau adik dia komen ke ,,marah ke,, bising ke tu lain gak cerita sbb ada hbng kait kluarga.. ni yg aku heran yg nitizen nih.. angin je smua.. bca sudah lah.. xyah buang masa msok cmpur..bior ke,hal diorg..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top