Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jangan Buang Duit Dan Masa Undi Saya Di ABPBH – Aiman Hakim Ridza

aiman hakim ridza abpbh

Anugerah Bintang Popular Berita Harian 32 bakal berlangsung tidak lama lagi, mulai sekarang ramai kelab peminat artis yang sudah berusaha bertungkus lumus mengundi untuk memastikan artis kesayangan mereka menang.

aiman hakim ridza

Advertisement

Namun, buat pelakon Aiman Hakim Ridza dia meminta peminatnya tidak perlu berhabis duit dan membuang masa untuk mengundinya di ABPBH 32 . Aiman mempunyai prinsip tersendiri dan mahu bakat serta hasil kerjanya dihargai secara profesional bukannya dengan sistem undian.

Saya sendiri pun dah meminta maaf kepada pihak yang terbabit mengenai isu ini. Niat saya adalah untuk tidak membabitkan diri dalam anugerah sebegitu. Pada saya, fokus adalah kepada pertandingan yang lebih bermakna untuk diri.

aiman hakim ridza minta peminat jangan undi

Kalau mereka nak menyokong, biarlah secara sihat dan positif. Sebelum ini, pernah berlaku ada peminat yang bergaduh dengan kelab peminat artis lain. Jadi, saya tak mahu perkara sebegitu berulang lagi. Lagi pula, peminat pun sedia maklum dengan pendirian saya.

Nama saya tercalon pun mungkin kerana ada segelintir peminat yang masih mengundi

aiman hakim ridza abpbhAiman tercalon dalam kategori Pelakon TV Lelaki Popular Alha Alfa. Bagaimanapun, dia tidak terlalu berharap untuk memenangi anugerah tersebut.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Glam Lelaki

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. anon

    August 4, 2019 at 1:59 pm

    ni sejenis retis macam ni bankrup sponser
    eleh terima je lah ..dah org vote
    kalau gitu awal2 ko ckp dgn Berita Harian jgn senarai kan kau
    hahahahhaa

  2. Anyn

    August 3, 2019 at 12:00 pm

    Bagus lah AHR… Aku xnk tau nti citer ko dah x sebumbung dgn anak zainol tu…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top