Written by Bella | August 2nd, 2019

Anugerah Bintang Popular Berita Harian 32 bakal berlangsung tidak lama lagi, mulai sekarang ramai kelab peminat artis yang sudah berusaha bertungkus lumus mengundi untuk memastikan artis kesayangan mereka menang.

aiman hakim ridza

Namun, buat pelakon Aiman Hakim Ridza dia meminta peminatnya tidak perlu berhabis duit dan membuang masa untuk mengundinya di ABPBH 32 . Aiman mempunyai prinsip tersendiri dan mahu bakat serta hasil kerjanya dihargai secara profesional bukannya dengan sistem undian.

Saya sendiri pun dah meminta maaf kepada pihak yang terbabit mengenai isu ini. Niat saya adalah untuk tidak membabitkan diri dalam anugerah sebegitu. Pada saya, fokus adalah kepada pertandingan yang lebih bermakna untuk diri.

aiman hakim ridza minta peminat jangan undi

Kalau mereka nak menyokong, biarlah secara sihat dan positif. Sebelum ini, pernah berlaku ada peminat yang bergaduh dengan kelab peminat artis lain. Jadi, saya tak mahu perkara sebegitu berulang lagi. Lagi pula, peminat pun sedia maklum dengan pendirian saya.

Nama saya tercalon pun mungkin kerana ada segelintir peminat yang masih mengundi

aiman hakim ridza abpbhAiman tercalon dalam kategori Pelakon TV Lelaki Popular Alha Alfa. Bagaimanapun, dia tidak terlalu berharap untuk memenangi anugerah tersebut.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : Glam Lelaki

10 responses to Jangan Buang Duit Dan Masa Undi Saya Di ABPBH – Aiman Hakim Ridza

  1. Anonymous says:

    Nara ko reset butang dislikes.. semua komen kena dislikes! Kalu x kami boycott biar mati blog ni..

    13

    14
  2. Anonymous says:

    Dah 2 hari komen2 kena dislikes. Semua topik!! Apa hal ni?

    2

    16
  3. Anonymous says:

    Blog ni da sendu sbb komen2 Nara dislikes.. :(((

    5

    8
  4. kelantit says:

    so? kau dah tau kan kami malas nak undi, pura2 pulak cakap jgn habis duit nak undi. takut malu lah tu. dasar kelantit!

    5

    10
  5. Anonymous says:

    Dah dicalon pun banyak bunyi lagi at least bersyukur lah ade tercalon tu tanda nya ko relevan dan di terima lagi dlm industri. Peminat nak undi atau tak terserah lah hak masing2. Hargailah peminat awak tu skit. Gigih ade fan page untuk ko dgn zahirah.Ingat kerjaya and popularity ko semua dri peminat okey. Jaga nama attitude maruah sudah.

    3

    10
    • Taik says:

      Eh babi.. Peminat no 10. Yg utama kemahuan diri sendiri.. Dah dia nak mcmtu untuk diri dia. Respect lh.. Peminat bknnya mak dia yg byk berjasa lahirkan dia bagi makan minum.. Peminat jeeeer mcm taikk takleh bwk masuk kubur. Time senang je ad. Pret2 taik

      0

      0
    • AK2.O says:

      Baca bebetol statement AH..maksudnye undi jelah guna undi free tu..xperlu sampai labur duit bagai dan nak bersaing antara club peminat yang lain…Lepastu nak sindir menyindir club peminat mana yang havoc sampai berabis duit nak undi…Dia hargai peminat yang menilai bakat bukan disebabkan gosip semata..

      29

      0
  6. Anyn says:

    Bagus lah AHR… Aku xnk tau nti citer ko dah x sebumbung dgn anak zainol tu…

    2

    0
  7. anon says:

    ni sejenis retis macam ni bankrup sponser
    eleh terima je lah ..dah org vote
    kalau gitu awal2 ko ckp dgn Berita Harian jgn senarai kan kau
    hahahahhaa

    1

    4

Leave a Comment

Optional