Written by Bella | October 15th, 2018

Bermula daripada kes Datuk Farid Kamil didakwa atas kes dadah sehinggalah hari ini, masih ramai yang terus menjaja cerita negatif dan mencetuskan spekulasi mengenai rumah tangganya bersama Datin Diana Danielle.

Masih bahagia bersama Farid dan dua orang cahaya mata mereka, Diana menasihati masyarakat untuk tidak terlalu jaga tepi kain orang.

Sebagai artis, lumrah lah akan jadi perhatian sekeliling yang nak tahu tentang apa saja. Apatah lagi tentang perkahwinan. Sayangnya, ada yang sibuk bercerita hal tidak benar. Nasihat saya, lebih baik menjaga rumah tangga sendiri berbanding sibuk nak mencari masalah orang.

Dan kalau mereka lebih bercakap tentang suami saya kerana tindakan (kerana isu dikhianati sebelum ini) mencari keadilan bagi dirinya, janganlah sampai ada yang bercerita hal tidak benar. Saya lebih kenal suami saya. Yang tak duduk di tempatnya tidak berhak membicarakan masalahnya.

Macam yang saya katakan awal tadi, apa yang telah dilalui kami, kian membahagiakan walaupun ada yang berburuk sangka.

Kalau kita lihat pasangan suami isteri sedang bahagia, apa salahnya untuk mendoakan yang terbaik buat mereka dan semoga masjid yang dibina berkekalan sehingga ke syurga. Memanglah ada kalanya perkahwinan itu ada pasang surutnya tetapi janganlah buruk sangka.

Sumber Berita : Utusan Online

17 responses to Jaga Rumah Tangga Sendiri Berbanding Cari Masalah Orang – Diana Danielle

  1. Anonymous says:

    gosh masalahnya polis kata laki kau memeamg ambil pun.

    .habis tu dia pi penampar pelakon veteren dan tendang polis sebab apa? menjiwai watak? hahahahaha.

    11

    2
    • Denna Dennel Dede Aleas says:

      Diamlah kau DD. Makin meningkat usia dah macam Didi Alias aku tengok kau DD. Dulu comel je kau waktu berlakon filem Idola. Cuba contohi bff kau Lisa Surihani, Liyana Jasmay, Intan Ladyana. Walau sendu, rileks je diorang. Bukan bermakna aku sokong DSV. Jauh sekali beli produk dia. Tapi kes DSV ngan Aishah tu biarlah diorang selesai sesama diorang wlupun DSV sentuh hal artis sendu yg memang sendu pun. Sendu bukan bermaksud korang bukan siapa2 tapi “mana korang sekarang”. Tu pun sentap. Cukuplah apa nama Persatuan Artis ke apa je bersuara nak boikot DSV. Kira mewakili korang juga. Memang kau berhak bersuara tapi agak2 lah. Dah org sentuh rumahtangga kau, padan muka! Tapi anak sulung kau si Muhammad tu handsome sgt! Aurora pun cantik.

      0

      0
  2. Senyapsudah says:

    Eleh….. Diana pun suka masuk campur hal org lain jgk, xpeserta gv semua diam kau je yg terlebih, skrg nk acah2 alim… Wek

    13

    3
  3. Misbella says:

    Makin meroyan Diana Danielle skrg..something wrong ke,ada je benda dia meroyan xpuas ht sdri…

    6

    1
  4. Anonymous says:

    Datin ,Jaga lah laki dadah mu yg datuk itu…. supaya tiada orang yg di tuduh dan cedera lagi di amuk… jaga rumah tangga datin baik2 mulut juga ya… jgn jaga fesyen org jaga fesyen sendiri…

    20

    1
  5. Wan Syahida says:

    Semoga baik-baik aje rumah tangga mereka.

    8

    2
  6. Aku says:

    Kes Farid Kamil ni bukan main besar kes polis tapi rileks je boleh keluar tv, masuk Meletop Raya lah semua. Sofi Jikan pulak yang aku tengok macam kena banned dari tv. Sama lah dengan Uqasha rileks je berlakon keluar tv. Padahal ada kes dadah. Di mana keadilan weh!

    28

    0
  7. Tk says:

    may be aku terlepas pandang. Aku nak tahu juga apa keputusan kes Farid Kamil dan Uqasha. Dan juga kes kerusi terbang Di flat yang menyebabkan kematian tu.

    12

    0
  8. sephora says:

    dia yg sibuk hal org komen sini sna mengata dsv mcm2 skrg mrh pula org sibuk hal ko..jaga laki ko baik2 tau..bahagia la sgt

    7

    1
  9. minah kelabu says:

    sama la..u pun jaga la family u baik2..x yah masuk campuq urusan org lain.

    5

    1
  10. Anonymous says:

    Dulu sya dgr ko suka joint memandu car racing tu (drift), ko yg mgkn abaikan rmhtangga dek kerana minat, sudah jdi bini org, jagalah rmhtangga dn hati somi ko. Mgkn somi kau jiwa kacau sbb ko abaikan rmhtangga, lalu berjinak dgn dadah utk releasekn tension. Bila sudah kena, dn tmbah lagi kes somi dlm perhatian mahkamah, tiada pulak aku dgr citer pasal drift2 ni.

    Ke ko dh insaf.

    3

    1
  11. Anonymous says:

    tak minat langsung dengan budak ni..lebih lebih…

    1

    1
  12. faraj says:

    Sokong…jgn jadi mcm PAS..Telor Mereka dh gayut sampai kelutut pastu ckp Telor org yg Gayut…!! PAS & Pengikut nya patut terjun KLCC ..pastu boleh masuk Neraka jahanam….wakaakakaaa

    1

    4

Leave a Comment

Optional