Written by Bella | September 18th, 2019

Tidak dinafikan pelakon Rozita Che Wan ataupun lebih dikenali sebagai Che Ta adalah seorang yang gemar berkongsi aktiviti sehariannya dan fesyen digayakan di akaun Instagramnya.

che ta muncul majlis berbayar

Bagaimanapun, Che Ta Sangat menjaga nilai eksklusif diri dan berkata dia hanya akan muncul di majlis berbayar sahaja. Malah, orang ramai sukar untuk melihat dirinya di khalayak umum kerana Che Ta tidak suka menghabiskan masa dengan melepak serta berjalan di pusat membeli belah dan lebih gemar untuk duduk di rumah sahaja.

Orang mungkin hanya boleh melihat saya di Instagram, televisyen dan majlis yang berbayar sahaja. Mereka sukar melihat kelibat saya secara nyata.

che ta

Saya tidak suka menghabiskan masa dengan melepak atau berjalan di pusat membeli belah walau di Pavilion. Maksudnya wajah saya tidak bersepah di merata tempat. Saya lebih suka menghabiskan masa di rumah atau pejabat. Jika ada kelapangan, kami akan ke luar negara.

Benar apa yang dikatakan oleh Che Ta, ada kalanya artis ini kena juga jaga nilai eksklusif agar orang tidak cepat muak dan bosan melihat mereka. Selain itu, tidak akan timbul sebarang isu ataupun kontroversi.

Sumber Berita : Media Hiburan

21 responses to Jaga Nilai Eksklusif : Che Ta Hanya Muncul Di Majlis Berbayar

  1. Anonymous says:

    Ape jelah pencapaian dlm bidang seni che ta oi smpai ko rse level ko esklusif sangat? Tok ti pon rileks je menikmati hidup layan peminat. Permaisuri agong pon humble makan warung mee rebus berhenti tepi jalan. Kau?

    • Anonymous says:

      Elehhhh….ko masuk majalah harmoni dulu pon free je x berbayar sbb nk famous. Ko duduk pon rumah biase cam rmh apartment lame, skrg dh nmpak cam rmh flat dah. Tp kekwat ko mngalahkn Kate middleton. Camane die nk layan pminat kalau die x de peminat. Ape pencapaian die flm bidang seni? Ade ke die jd watak utame cite tu mletop. Ade ke die dapat anugerah dlm bidang seni? Maaf die x de bakat cume muke je cantik. Tp dlm cantik pon ak pnah jumpe ko dekat mood republik ko tgh jual jus goyang rapat n goyang segar tu. Sape nk selfie ngn ko kne beli 2 ke 3 brg ko ak x ingat. Kesian x de org hadap nk selfie ngn ko n x de org hadap produk timbang kilo ko. So x de org pon kerumun booth ko and ko lari masuk dlm menyoqok blkg tabir, pekerje ko je yg duk promote panggil customer. Dan ko kne ingat aku sempat tengok pnuh jerawat kat muke ko yg ko tutup dgn makeup 16inchi tu.

  2. Anonymous says:

    Elehhhh….ko masuk majalah harmoni dulu pon free je x berbayar sbb nk famous. Ko duduk pon rumah biase cam rmh apartment lame, skrg dh nmpak cam rmh flat dah. Tp kekwat ko mngalahkn kate middleton….puiiiii. Ak pnah jumpe ko dekat mood republik ko duk jual perfume ko dengan jus goyang rapat ko tu, nk selfie ngn ko kna beli 3 ke 2 produk ko ak x ingat. Hambik ko x de sorang pon yg duk kerumun booth ko. Ko malu terus ko masuk dlm booth duk menyoqok sebalik tabir, tp ak sempat tengok muke ko yg pnuh jerawat & bintik2. Aku akui ko cantik depan2 tp ko pky make up 16inch sbb nk tutup muke ko yg berjerawat dlm 6 ke 7 ketoiii. Ko jgn nk klentong. AKU NAMPAK ko duk mngintai je org duk kerumun booth amar bahrin tp ko x de org sbb ko kekwat sngt. Sbb tu ko x de kwn sngt, sbb ko sombong. Ko nk kwn ngn retis2 je. Lo plakon gred c, mane ade ko pnah jd plakon utame, mane ade ko pnah menang anugerah sbb ko x layakkkkkk

  3. Anonymous says:

    look who’s talking? Permaisuri Agong pun tak cakap gitu wey…eeee lebeh lebeh pompuan sorang ni..mcm laaa baguih sgt nooo,….

Tinggalkan Komen Anda Di Sini