December 10th, 2018

Selamat bernikah dengan seorang usahawan dari Kelantan, perkahwinan kali keempat Natasha Hudson tidak sangka mendapat perhatian netizen.

Pelbagai spekulasi mula timbul dan Natasha menerima serangan kritikan yang bertubi-tubi daripada netizen mengenai perkahwinannya termasuklah mereka yang mempertikaikan mengapa beliau tidak memakai purdah lagi.

Tidak tahan melihat kakaknya terus dikecam, pelakon Tania Hudson tampil mempertahankan Natasha.

Menerusi Insta Stories beliau di Instagram, Tania meminta netizen untuk tidak menjaga tepi kain orang dan menghormati keputusan kakaknya itu.  Kata Tania, orang luar  tidak layak untuk menghakimi seseorang tanpa mengetahui kisah sebenar.

Bertabahlah, tidak perlu ambil pusing ataupun melayan kerenah mereka yang hanya mencari kesalahan dan mengecam orang lain. Teruskan kehidpun seperti biasa.

Sumber Berita : OH BULAN


43 responses to “Jaga Laki Bini Sendiri – Tania Hudson Bidas Netizen Pertikai Perkahwinan Kakaknya”

  1. Mulut Luas says:

    Umur muda lg dh 4kali cerai hidup, tu yg ada attention, kalau cerai mati tu dh lain citernya, taknk dikomen jgn jadi retislh.

  2. HusnaJBC says:

    Xnk komen.. Dh tkdir dia kawen 4 kli. Yg sedihnyk aku blom lgi ni huhu jgn nk kwen bf pon xde.. Mb xde org nk kottt haha

  3. Anonymous says:

    biar la dia nk kawen berapa kali pun.. atleast ada halal di situ.. dari korang? tak halal halal.. yg duk mengata ni dah kawen ke belum? klu belum, harapnya takkan kawen la korang smpai bila bila.. yg dah kawen? sila jaga laki sendiri bini sendiri.. kang tak pasal pasal kena kt korang baru tau.. kenapa eh netizen ni suka sibuk hal org lain? sebelum nk mengata tu dah tengok ke diri sendiri kt cermin?

  4. B says:

    Mulut semua kurang ajar. Moga apa yang korang ucapkan tu berbalik pada korang dan keturunan korang.

  5. Nikah 4x says:

    Takdenya org luar sibuk tang kakak kau kahwin2 ni Tania, yg sgt sibuk kwn kakak kau sisewel tu, kitaorg cam pelik je sb kakak kau hebat habis edah je nikah, nmpk sgt sangap jantan, agak2 tunggulh taun dpn 2019 ke hape, ni surat cerai basah lg entah2 lum siap lg..hrmmmm….

    • Anonymous says:

      nnti aku googel citer kat BN ni bila dia cerai, baru boleh mmbawang, baru ada fakta citer..dn jap lagi aku dtg balik komen ye..

    • Anonymous says:

      25 sep 2018, Natasya umumkan dh jdi janda. Blog BN bagi cerita Oct 2018.
      Skrg menikah bulan Dis 2018..

      ..mmg pelik..cptnya surat cerai dpt..agaknya hari2 ke Jab Agama push..push..nk menikah …

    • Shud says:

      Sian je ko.. aku cerai kt mahkamah sebulan lepas to da bleh amik Surat cerai n Ari yg Sama gak Surat cerai dikeluarkan

    • mek says:

      shud mmg la surat cerai kejap je dpt kalau tak ada masalah. yg org pelik edda je. kau tau tak tempoh edda tu bekas laki kau kena tanggung kau lg, mkn pakai tempat tinggal. power la, dlm tempoh edda dh buat persiapan nikah baru. tak tau siapa yg gelojoh. aku ingat lelaki je sangap, perempuan pun ada yg sangap rupanye. nasib kena abis kan edda, kalau tak esok dpt surat cerai esok nye terus nikah lain.

Loading...