Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Izreen Bukan Punca Saya Dan Intan Bercerai – Ude Wahid

Kisah perceraian madu Izreen Azminda iaitu Intan Liana Salleh semalam mendapat perhatian ramai. Rata-rata netizen simpati dengan nasib Intan apatah lagi wanita itu mengakui masih lagi sayangkan suaminya dan tidak tahu mengapa beliau ingin diceraikan.

Advertisement

Mengakui tidak lagi mempunyai sebarang perasaan cinta mahupun sayang terhadap Intan, Ude menegaskan Izreen bukanlah punca perceraian itu berlaku.

Seperti yang saya nyatakan bahawa keputusan untuk bercerai adalah jalan terbaik. Apa yang berlaku biarlah saya dan Intan Liana yang selesaikan. Izreen tidak pernah mencampuri urusan saya dan Liana. Sebelum ini orang menuduh saya melulu dengan berkata saya seorang bapa yang tidak bertanggungjawab, sedangkan kebajikan Intan Liana dan dua anak tidak akan saya abaikan.

Semalam, pemuzik bebas itu sudah memfailkan permohonan cerai. Ramai mendakwa keputusan Ude dipengaruhi oleh Izreen. Intan turut mendedakan mereka tidak tinggal sebumbung sejak November tahun lalu. Ude dan Intan sudah lima tahun mendirikan rumah tangga dan dikurniakan dua orang cahaya mata lelaki iaitu Arish Muqri dan Ariq Muqri.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Video : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

121 Comments

  1. Anonymous

    March 1, 2018 at 11:15 pm

    Stupid punya cdgn,x payah undi,satg kalu celaka tu menang,renyih mcm kerangla pahtu kata satu msia sokong

  2. Anonymous

    March 1, 2018 at 9:49 pm

    Kacak tidak kaya pun tidak, apa kelebihn si lelaki ni, oh ya tau, janda yg dulo tu sbelum jdi bini skrg dh bagi puas2 sbb lama x dpt. Maka trkedulh ude. Sggup ceraikn bini.
    Lagi2 skrg bini tggung jwb ats diri u ke. Ude. Eh malulh wei, lelaki dn laki ape ni.

  3. Anonymous

    March 1, 2018 at 9:17 pm

    jom..kite pakat 2 undi depa…sampai menang pastu kite boo la satu stadium

  4. Anonymous

    March 1, 2018 at 8:56 pm

    Win

  5. Anti perampas

    March 1, 2018 at 8:55 pm

    Ye ude jangan risau kami “percaya” bini baru bukan punca… Dia seorang isteri solehah yg berhati mulia.. Kami percaya dgn ude.. Kami percaya setiap butir bicara ude, jgn risau ya..

    *sila jangan jd pembaris ya

    • Makcik bawang

      March 1, 2018 at 9:24 pm

      Yeay! Lepas ni boleh la plan buat majlis sanding. Hari tu nikah je. Dah jadi the only wife kan? Tengok gaya macam mengikut telunjuk cakap jering je gaya jantan ni. berapa lama lah jering tu sanggup tanggung ko wei! Dayus!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama