Written by AbangNara | September 1st, 2015

Pernah gagal dalam perkahwinan, nama Izreen Azminda juga seringkali dikaitkan mempunyai hubungan percintaan sebelum dan selepas penceraiannya. Kalau dahulu satu Malaya tahu percintaannya dengan Johan As’ari, baru-baru ini juga kemesraan antara Izreen Azminda dan Amar Baharin menimbulkan spekulasi percintaan. Namun sehingga ke hari ini, Izreen masih lagi solo dan tidak ada bayang-bayang akan mendirikan rumah tangga sekali lagi dalam masa terdekat.
izreenAgak kelakar juga apabila timbul desas-desus yang menyatakan Izreen berdendam dengan ‘bekas kekasih’nya ini. Khabar angin ini seolah-olah macam percintaan zaman sekolah. Bila ‘clash’ tak boleh nak kawan, terus jadi musuh. Izreen Azminda bukanlah insan sebegitu, lebih-lebih lagi dunia lakonan tanah air amat kecil. Pergi sana pergi sini, pasti akan bergandingan dengan ‘bekas-bekas kekasih’ tersebut. Kata Izreen:-

Saya baru selesai berlakon di samping Johan As’ari dalam telefilem Wan Embong dan ia adalah projek kedua menggandingkan kami selepas berpisah dahulu.

Saya juga ada projek bersama Amar Baharin, baru-baru ini, malah saya berlakon drama bawah arahan bekas suami saya tanpa sebarang masalah.

Jika benar saya berdendam dengan mereka, mana mungkin saya ingin hadap muka dan bekerjasama dengan mereka. Tiada masalah sebenarnya antara kami. Jangan mereka-reka cerita

izreen

Sikap profesional sebegini yang kita mahukan daripada semua yang terlibat dalam industri hiburan tanah air. Janganlah kerana gagal dalam percintaan dengan seseorang, kita nak menyimpan dendam dan engga bekerjasama dalam projek tertentu. Nanti nama diri sendiri yang buruk. Tahniah kepada Izreen kerana bersikap sangat profesional. Good job!!! Teruskan usaha anda. Sumber BHPLUS.

8 responses to Izreen Azminda Tidak Pernah Berdendam Dengan ‘Bekas Kekasih’

  1. aku says:

    cerita ni bukan ke dh kluar dl? apsal up lg?? citer lama wehhh

    0

    0
  2. adudu says:

    muka dia ni manis. tak jemu memandang.

    0

    0
  3. kiah kokdiang says:

    comey anak hang izreen..kiut miuttt~~

    0

    0
  4. zaza says:

    kesian izreen. yg dikejar xdapat. yg dikendong berterabur kt belakang.
    tu lah akibat menderhaka kt bekas suami dulu.
    amar dh bahagia dgn amyra ko pulak nangis sorang2 kt bawah meja.huhu.

    0

    0
  5. Kak Leha says:

    dulu kak leha minat jgk dia ni, tp makin lama rs dia ni makin gedik. senang sgt mesra dgn lelaki.

    0

    0
  6. Anonymous says:

    play girl.. ewwwwwwwwwwwwwww

    0

    0
  7. hhDD says:

    Entah kenapa masih mengharapkan die dgn amar baharin ??

    0

    0
    • Anonymous says:

      sebab hang tu terikut-ikut dengan drama yang hang dok follow tuuu

      please come back to reality.

      0

      0