Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Izreen Azminda Mengamuk Status Anaknya Dipersoal Sehingga Timbul Fitnah

Apa perasaan anda sekiranya ada mulut jahat mempersoalkan status anak anda dan turut menuduh anda melakukan perbuatan tidak senonoh bersama lelaki lain? Geram, marah semua ada bukan?

Advertisement

Itulah yang dirasakan oleh pelakon Izreen Azminda apabila ada pihak tidak bertanggungjawab cuba untuk mencetuskan provokasi dan spekulasi dengan mempersoalkan status anak Izreen iaitu Adrian Umar bersama bekas suaminya, Riza Baharuddin.

Lebih biadap lagi, individu disebalik penyebaran fitnah itu turut memuat naik kapsyen berbentuk sindiran dan menyamakan anak Izreen Azminda dengan anak lelaki Amar Baharin dan Amyra Rosli.  Dalam erti kata lain, ia bermaksud Izreen mempunyai hubungan dengan Amar sehingga melahirkan Adrian.

Advertisement

Tidak dapat menahan amarahnya lagi, Izreen menerusi akaun Instagramnya tampil membidas dakwaan tersebut dengan menyertakan tarikh perkahwinan serta tarikh lahir anaknya bagi menjawab persoalan yang dibangkitkan.

Izreen juga memberi amaran yang beliau tidak teragak-agak untuk mengambil sebarang tindakan kerana sudah lama berdiam diri dan dihimpit pelbagai kontroversi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

63 Comments

  1. makhayam

    February 25, 2018 at 5:07 pm

    gmbr yg atas kanan dan atas kiri tu sebijik

  2. anon

    February 25, 2018 at 11:18 am

    kalau tak betul tak perlu nak sentap
    macam anak ozlyn yg first tu seiras Farid Kamil
    ozlyn tak sentap pun
    biasalah dah Allah ciptakan
    macm kawan aku ..anak dia seiras janna nick
    tak kan laki dia ada skandal pulak dgn janna nick kann ..
    gitu lah ..kalau tak buat tak perlu gelabah mak enon

    • Anonymous

      February 25, 2018 at 12:13 pm

      Bukan apa2 pun izreen nak org tengok dia terpaksa tidur dgn teddy bear sekejapanaknya jadi bodyguard…. lakinya nak bergambar sekejap dgn anak2 takut org ckp dayus. X peduli anak dia rindu lakinya bepisah sekejap nak bergambar dgn anak2.

  3. anon

    February 25, 2018 at 10:16 am

    aku si jirengg ni aku tak kisah sgt ./..amar pun aku tak kisah
    yg JADI KISAH APA PERASAAN SI AMEERA TU ???

  4. chinta

    February 25, 2018 at 7:42 am

    walaupun sy x suke izreen azminda sb extend masjid ude-intan; tp please jgn babitkan anak dia. dah terang2 lg bersuluh mse hubungan dia dan amar, izreen dh ade anak kan?

    walaupun terdapat kekeliruan kenyataan izreean “ape jadah anak dlm perut btahun2” sedangkan izren dh ade anak dlu baru berkawan ngn amar. (ke sy yg salah fakta? diorg berkawan lps izren divorce kan?)

    sudah2lah menabur fitnah. mmg kite semua sakit hati dengan kebiadapan si perampas ni tp jgn babitkan hal yg tak berkaitan.

    biarlah kisah silam masing2 berkubur. usah cuba melaga2kan org. sekalipun tak nak fikirkan hati si jering kude nih; fikir tak perasaan ayah umar adrian? fikir tak perasaan amar baharin dan amira rosli? si admin apehal sibuk bgtau kat socmed ade org dm tanya kau? kau sape ngn izreen si jering? haters tegar sekalipun jgn duk aib kan org mcm ni.

  5. pokcik bawang

    February 24, 2018 at 12:12 pm

    hemm hentahlah …lantaklah gosip murahan nih. aku mmg dh x suke dah dgn si izreen ni, bukak tv tgk dia, aku tukar chanel len.
    Tp mmg ade sikit ngan muka ank amylia dan amar – tang mulut atas tu..tang berlekuk tu, sbb mulut izreen pun tu same gak sikit.
    Tp mulut atas amar dan ank amar mmg SAME sejibik (gelembung pastu berlekuk dlm).

Loading...
To Top