Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Izreen Azminda Kongsi Perkembangan Kehamilan, Alami Masalah Penghadaman

izreen azminda

Pelakon Izreen Azminda berkongsi cerita tentang dia sedang mengalami masalah sistem penghadaman semasa hamil anak ketiga ini di akaun Instagram nya dan dia turut berkongsi tentang perkembangan dirinya.

Menurut Izreen atau nama sebenar Izreen Azminda Aznam yang kini sedang hamil empat bulan memberitahu dia sudah melakukan pelbagai cara untuk mengatasi masalah tersebut.

Advertisement
izreen azmindaSumber : Instagram Izreen Azminda  

Katanya di hantaran tersebut,

Sapa ada masalah sistem penghadaman habaq mai sat… sebab apa… kami memang cukup susah nak membuang… minum Vitagen tak jalan.

Sedia maklum, Izreen mendirikan rumah tangga bersama pemuzik, Muhammad Radzi Abdul Wahid atau mesra dipanggil sebagai Ude pada tanggal 8 Ogos 2017 dah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Aaron Ibrahim yang berumur setahun.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. Kai

    June 6, 2021 at 6:26 am

    Ni pompuan dah lah amek laki org…tak habis2 nak menunjuk… kau muntah darah pon org tak kesiankan lah…. Dasar perampas…. ni bukan batch but a SLUT… SLUTS MEMANG SUKA AMEK LAKI ORG

    • maz

      June 6, 2021 at 7:41 pm

      kau ada anak2 tak?kau kata orang bukan2 ni kau ada fikir x nanti dekat akhirat kau merangkak cari dia di sana mtk ampun?kau xtakut ke kata kesat kt dia tu nanti berbalik mcmtu pd ank2 atau cucu cict kau nanti.akn datang kita tak tahu perjalanan kita mcmna kan?kau tgk muka polos si intan tu kau rasa ada sebab tak dia di ceraikan?mungkin ada sesuatu aib atau mslh yg dorang hadapi yg kita tak tahu..bercakap jangan terlalu mendongak sesekaLI kena tunduk ke bawah sama.

  2. Anonymous

    June 5, 2021 at 7:44 am

    potong je usus tu. mcm awak dan laki sundal awak tu. terlalu lama berzina belakang isterinya hingga kahwin pun sembunyi2. sekarang tahi pun tak nak keluar. suruhlah ude korek.
    nak tarik perhatian pun agak2 le

    • teja

      June 6, 2021 at 7:47 pm

      saudari berdosa menuduh orang berzina jika tidak tahu kesahihan dan bukti.diaorg kena tangkap basah kah?ada video lucah kah?jangan menuduh berdosa.merangkak kita nanti di akhirat minta ampun sama si izreen dan suami nya nanti.jangan sebar fitnah pada sesuatu yg kita tidak tahu.dia becerita sama ig dia sendiri sahaja bukan nya melalui beautifulnara ni.ig dia biar dia lah mau kata apa pun.kenapa perlu maki orang.fikir lah kalau benda mcm itu kena balik pada diri kita atau ahli keluarga kita sendiri.kenapa mau kecam sama dia??dia tak buat dosa sama awak pun.manusia zmn skrg telalu suka melihat kesalahan orang tanpa usul periksa.

  3. Sabri Ali @ Nick

    June 4, 2021 at 8:45 pm

    BITCH IS A BITCH!!

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top