September 9th, 2019

Baru-baru ini, ramai juga yang sebak dan simpati selepas bekas isteri Ude Wahid, Intan Liana memberi bayangan anak-anak sudah terlalu merindui bapa mereka.

izreen azminda ude wahid

Terbaru, Izreen telah memuat naik foto dan video di laman Instagram memaparkan dia dan Ude meluangkan masa bersama dua orang anak lelakinya, Arish Muqri dan Ariq Muqri.

izreen azminda anak-anak tiri

Meskipun bergelar ibu tiri, Izreen tetap mencurahkan kasih sayang yang sama rata terhadap mereka.

Izreen dan Ude mendirikan rumah tangga pada 8 Ogos 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama, Aaron Ibrahim yang dilahirkan pada Julai lalu.

izreen azminda luang masa anak tiri

Harapnya hubungan mereka sekeluarga akan terus harmoni sehingga selamanya. Doakan yang baik-baik.


33 responses to “Izreen Azminda Kongsi Foto Luang Masa Bersama Anak Tiri”

  1. Fenomena bertukar Mumia says:

    Indah Halina dulunya Fenomena, sekarang Izreen Azminda dah jadi Mumia, terawet , sudah tidak berfungsi dalam dunia seni

  2. Anonymous says:

    Tak payah nk hina Sgt org yg dibenci, tak perlu nk diagongkan Sgt org yg dianggap suci. Manusia tetap manusia. yg ditunjuk di ig tu cuma 1% jer dari life diaorg, bukan nk belah mana mana pihak, ntah yg korang benci Sgt izreen tu ada juga sisi baik dia, ntah yg korang agongkan Sgt intan tu, belakang kita tak tahu apa dia buat, kat ig semua org boleh acah2 chooiiii sgt

    • Anonymous says:

      satu rumah dengan mereka kah ha ha ha ha ha kau pun sama juga seperti mereka mengagung2 Izreen dan Ude…….. buang bini sebab lubang retis…cantik oleh kosmetik lebih baik yang natural punya……. hadaplah dapat bini pun macam bini pertama tak de job……….. berbulan madu ditaja sanding ditaja sampai ramai orang tak jadi tempah tempat nak buat majlis sebab perosak masjid dan penipu ada…

    • Matahati says:

      Ye lah… klu ade babi sondol bapak kau.. jgn lupe tau bermanja2 dgn.mak tiri kau.

Loading...