Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Izreen Azminda Bersyukur Dapat Mohon Maaf Kepada Intan Saleh, Bekas Isteri Suaminya

izreen azminda

Pelakon Izreen Azminda mengungkap rasa syukur apabila Melodi menjadi orang tengah menemukan dia dengan bekas isteri suaminya Ude iaitu Intan Saleh pada rakaman Melodi Raya baru-baru ini.

Izreen, 36 mengatakan doanya telah dimakbulkan oleh Allah SWT untuk berjumpa dengan Intan bagi meminta maaf kepadanya.

Advertisement

izreen azminda

Ketika sesi temubual bersama Harian Metro, Izreen berkata,

Alhamdulillah, syukur pada Allah. Apabila pihak Melodi bertanyakan perkara ini, saya okay dan tidak ada apa-apa halangan. Bukan sebab ia untuk program, tapi saya memang sudah lama menantikan peluang ini.

Apabila dia pun sudi dan bersetuju datang, bagi saya ia satu rahmat. Saya cakap pada diri, doa saya dimakbulkan Allah. Kiranya ini adalah pertemuan pertama kami selepas empat tahun.

Pelakon drama Hadiah Dari Tuhan itu kini hamil anak ketiga dan tidak melepaskan peluang untuk memohon maaf kepada Intan, kisah ini akan disiarkan di Melodi Raya TV3.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 Comments

  1. izreen fake

    May 18, 2021 at 11:10 am

    dah lama nntikan pejadah? dia bombard intan dgn pelbagai kata nista, mcm kan dia xde je no phone pompuan tu. fake gila dowh izreen.. teruskan boikot!! SEBAB TAKUT KNE KECAM, LEPAS SESSI MELODI TERUS PVT IG.. MANA BERANI POMPUAN NI

  2. MAZNAH

    May 17, 2021 at 7:30 am

    sudah2 la hampa nk jadi batu api..doakn yg elok2 xboleh kah??kalau benda tu jadi pada diri hampa atau kt ank cucu hampa nanti baru hampa rasa mcmna..agak2 nk beckp pun..jgn mendongak d atas sgt..ushar2 sama kt bwh..sungguh pn dia berslaah,dia ikhlas nk mohon maaf siqap dpn tv lg..yg si intan tu x move on kenapa??/kalau x mau maafkn apa motif nk jumpa si izreen????apa motif???nak malukn dia ka apa???kt semua pendosa cuma ALLAH MASIH TTUP AIB KT SENDIRI.DUNIA DH HAMPIR KIAMAT MCM2 DOK JADI..BERBAIK LA SEBELUM MATI.MUNGKIN IZREEN DH KENA KIFARAH UTK DIA..SAPA TAU.APA2PUN BAHAGIAN IZREEN DH LEPAS..HIDUP NI NAK BAHAGIA KENA MAAFKN..SO DIA X BAHAGIA LAGI LA NO…XPALAH INTAN MOGA ADA BAHAGIA MENANTI ANG NANTI..PERANCANGAN ALLAH ADALAH YG TERHEBAT.PERCAYA QADHA DAN QADAR..

  3. Sabri Ali @ Nick

    May 16, 2021 at 7:21 pm

    GARBAGE IS GARBAGE.

  4. Anonymous

    May 16, 2021 at 3:39 pm

    BOIKOT tetap berjalan dan dengan ada kaitan dgnnya si dayus kude tak ada telur itu.
    konon2 dia berdoa tapi tidak ada usaha mak juga sponser dr org.
    dari honeymoon. bersanding. mengangkang pun kena sponser ke?
    minta maaf tapi sindir2 org lagi tu retis sendu katakan.
    dah jadikan emaknya bibik jaga anak pula.
    maka pendapatan beribu sehari taklah ambil org gaji pengasuh anak. boleh layan laki dari pagi hingga malam. boleh tahu pergerakannya bukan mcm masa kamu berzina intan tak tahu langsung. tak lah terkejut monyet sekali tengok ada madu kemudian diceraikan dgn anak masih kecil tiada tempat tinggal dan duit disebabkan retis.
    sekarang byk buat review kenapa ya

  5. Anonymous

    May 16, 2021 at 3:15 pm

    geram jek aku nak carut kat bohsia kelas bawahan ni….g mampuslah pompuan…yg pnting muka ko kat tv mmg aku alih siap2….smp bila2 pun aku menyampah

    • boikot penyondol

      May 16, 2021 at 7:11 pm

      kan..da lama dah boikot.. x boleh tengok mula dia dah

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top