Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Izreen Azminda Bengang Dengan Komen Peminat Yang Dakwa Dirinya Sombong

Menerusi akaun Instagram miliknya, Izreen Azminda telah memuat naik foto dimana beliau dikritik oleh salah seorang pengikutnya di Instagram yang mendakwa beliau seorang yang sombong dan suka untuk merendah-rendahkan peminatnya.

Bengang dengan komen yang dilemparkan kepada dirinya, Izreen memuat naik kapsyen menjelaskan perkara sebenar dan sekaligus menafikan beliau bersikap sebegitu.

Advertisement

Wow..cik..puan..puan sri..datin sri..datin paduka..or dato jgn cakap sebarangan taw..tak baik..saya rasa saya salah seorg anak seni dalam beribu2 yg ada dalam msia ni yg terpaling la susahnya nk tolak atau kata tak boleh kalo ada peminat nk ajak amik gambar ker..bertegur ker..mmg jarang jadi lah..apatah lagi nk kondem or marah peminat..rasanya kwn2..org2 tempat kerja..ataupun org luar yg kenal n penah jumpa saya ni..belum lagi saya dengar diaorg kata saya kerek.

kalo gila2 cakap byk tu dah mmg selalu dengar..kerek tu belum lagi…awak kena ingat eh..artis manusia jugak taw..bukan sejenis alien yg turun dari dunia lain nk senyum smpi telinga 24jam yg tak pasal2… Sesapa jer kalo jumpa tegur mcm biasa..saya okay shj..kadang2 boleh siap bersembang lagi kalo saya tak rushing..jd jgn nk timbulkan cerita yg mmg tk best langsung nk dibaca tengah hari panas ni…apa kata pi beli aiskrim ka..pi swimming ka..atau pi tdoq sj dari dok cari pasai tak pasai2 ni..

Tidak kami nafikan, ada juga artis yang bersikap diva dan tidak menghargai peminat juga. Namun ada antara mereka , kadang-kala  bukannya sombong atau tidak mahu bertegur sapa dengan peminat, tetapi mungkin mereka penat atau terkejar-kejar untuk melakukan kerja lain.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top