Written by Bella | November 29th, 2017

Segala spekulasi mengenai pelakon Izreen Azminda yang dikatakan sedang hangat bercinta dengan pemuzik  yang bertugas di rancangan Gegar Vaganza 2017 bakal terjawab apabila portal mStar Online melaporkan beliau bakal berkahwin dengan Mr. R ataupun Uda dalam waktu terdekat.

Difahamkan,  Izreen bakal mengadakan satu sidang media khas berhubung berita perkahwinannya itu tetapi hanya beberapa sahaja rakan media yang akan dipanggil untuk membuat liputan. Pelakon wanita itu juga akan mengadakan majlis doa selamat pada 1 Disember depan di sebuah kondominum terletak di Damansara Perdana pada jam 8 malam.

Terdahulu, Izreen enggan memberikan sebarang komen mengenai gosip beliau telah melangsungkan perkahwinan sebagai isteri kedua seorang pemuzik. Menurut Izreen, Mr. R ialah seorang bujang dan bukanlah suami orang seperti yang didakwa.

Izreen pernah mendirikan rumah tangga bersama seorang jurukamera pada tahun 2012 sebelum berpisah sekitar tahun 2014. Hasil perkahwinan, Izreen dan bekas suami dikurniakan seorang anak lelaki iaitu Muhammad Adrian Umar yang kini berusia 4 tahun.

Sumber Berita : mStar Online

16 responses to Izreen Azminda Bakal Berkahwin Dengan Pemuzik Dalam Waktu Terdekat?

  1. ritu azreen says:

    geng rita .. sapekah pemuzik itu ? hrp2 mmg bujang trang tang tang & bukn somi org OR br lps bcerai ..

    5

    0
    • JANDA ROHINGYA says:

      PEMUSIK NMA ‘R’,,, ADAKAH SI RJ YG PENAH DUET NGN BLACK? PEMUSIK NI KLU BETUL2 BOLEH JUAL LAGU TIAP2 TAHUN, LAGU SEDAP2 ,DUIT BANYK. KLU JUST KLUAR 5 TAHUN SKLI, TU PON TAK SEDAP LAGU DIA, MMG TAKDE DUIT. KO CERAI NGN X HUB KO DULU SBB X LAKI KO TAKDE DUIT KAN IZREEN, LG NK CARI LAKI YG SENDU SEKLI LG? EMMMMM…. BERTABAHLA YEEE, BAIK BURUK PILIHAN KO SENDIRI.

      8

      0
      • miss E says:

        search je nama uda gegar vaganza keluar la…hahaha..ade bini..bini helok je comei lembut sopan..tapi dah dasar gatal!! gatal jugakkk!!

        0

        0
  2. nok gebuzzz says:

    adooii…nak buat pc jugak ke,sendu la..

    16

    0
  3. Fidot says:

    Semakla gosip ko ni… Baik aku tgk vid fattzura kawen lg best. Xde gosip lebih2, terus nikah dah halal…

    16

    0
  4. reen says:

    jadahnya nak buat pc lah haih retis sendu ni. takda sapa kisah ko nak kawen ke nak menjanda ke. nak kahwin kahwin je lah pc bagaiiiiii

    9

    0
  5. Anonymous says:

    jahatnyela mulu korang ni

    0

    5
  6. anon says:

    mr R Seorang bujang
    tapi kau kata ko jadi isteri ke 2?
    eh eh eh …mengeletisss betul ko ni eh
    kalau bujang TAK YAH LAH PROPA SGT WEII
    rimasss lah weii

    3

    0
  7. Cik bunga says:

    Mr.Ramli MS ke?

    5

    1
  8. benci patah aming says:

    woah handsome ank dia, bgs la kalau nak kawin dgn dato² jgn cari cam si patah tu ade telo 2 biji je hahaha

    5

    3
  9. MissFee says:

    Aii bukan mmg dh 3 bulan kawin ke?
    Sian bini org tu..anak kecik, tengah menyusu badan lagi..

    0

    0
  10. kak esah says:

    weh dia nak kahwin dengan Ude Wahid pemain keyboard tu ke?? aku dah lama perati Ude tu, nampaknya kena tanamkan je lah niat aku ni hahahha

    1

    0
  11. Anonymous says:

    pemuzik ni namanya RADZI.. dh kawen ada ank 2 dah… ada dlm program GEGAR VAGANZA…izreen ni dh kawen pun, 2bln lpas…

    2

    0
  12. perghhhhhh says:

    pemuzik ni namanya RADZI.. dh kawen ada ank 2 dah… ada dlm program GEGAR VAGANZA…izreen ni dh kawen pun, 2bln lpas…

    0

    0
    • Zasss says:

      Dengar dari sumber terdekat kata td dah failkan mahkamah kat bini tua..sian..niat bermadu bkn sebab sunnah..tp utk memusnahkan..

      knp tergamak sangat ek?

      1

      0

Leave a Comment

Optional