Izara Aishah Vs Maya Karin, Siapa Pilihan Anda?

Hiburan

Izara Aishah Vs Maya Karin, Siapa Pilihan Anda?

Tiada info menarik yang boleh Abang Nara kongsikan dengan anda di hari Jumaat ini. Jadi untuk membuang masa yang sememangnya terbuang akibat kemalasan, marilah kita membuat undian yang mana satu pilihan hati anda di antara Maya Karin dan Izara Aishah.

maya karin izara aishah

Advertisement

Undian ini sekadar suka-suka sahaja. Tak perlu nak serius-serius sangat. Kedua-dua pelakon hebat ini telah bertemu ketika majlis Most Glam & Most Stylish 2012. Pasti sukar membuat keputusan sekiranya disuruh memilih salah seorang.

Jadi yang mana satu pilihan anda? Maya Karin? Izara Aishah? Kalau Abang Nara, sudah tentu setia pada Neelofa. Hahaha (gurau-gurau jer ek, jangan marah).

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

56 Comments

  1. Ntah apa apa

    November 30, 2012 at 5:45 pm

    perasan doe ko..hahahaktuih

  2. eyka

    November 30, 2012 at 5:43 pm

    xd nafikn diorg mmg cantik. tp sy…diorg slh gunakn kecantikan yg d anugerahkn olehNya.. lupa k,,,korg org Islam? zmn sk dlu x bljr bab agama k ap???

  3. Bella

    November 30, 2012 at 4:45 pm

    Lbih Suka rupa org Malaysia.dua2 ni brlakon x sampai ke jiwa sb rupa pan Asia n Bollywood. Yg seorang pelat Indonesia sesuai berlakon sinetron.

  4. Din

    November 30, 2012 at 4:13 pm

    x penah minat pun kat artis2. cuma tgk bila diorg belakon je itupun klu cite yg best. izara tu hnya tgk dlm Oh my english. rasanya itulah penampilan dia yg cantik dgn muka yg biasa. maya tu plk dgr kata dia tu sombng sbb dah ada org yg terkena.

  5. vida la kopok

    November 30, 2012 at 4:12 pm

    aiii nara…kemain lg ko promosi nu prep tongkat ali kta btenaga la hebat la alih2 dah kuar kemalasan ko..hapa2 la ko ni..smbung citer td…btOlla dua2 not my taste..aku lg minat fasha.

Loading...