Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Izara Aishah Tidak Sebelahi Mana-Mana Pihak Dalam Isu Anzalna Dan Neelofa

Izara Aishah pastinya sangat sedih melihat rakan-rakannya iaitu Anzalna dan Neelofa bergaduh sesama sendiri semenjak dua menjak ini. Kalau Abang Nara jadi Izara pun, pasti Abang Nara turut bersedih. Sebagai rakan sejak di pertandingan Dewi Remaja lagi, pastinya Izara mahukan semua kawan-kawanya mesra selalu. Yang pastinya, Izara menyatakan yang dia tidak menyebelahi mana-mana pihak di dalam isu ini.

izara

Advertisement

Kata Izara kepada wartawan Mstar Online.

Sejujurnya saya tidak faham apa yang menggangu mereka sehingga berlaku perbalahan ini. Kedua-duanya sudah mengecap populariti dan berada dalam kedudukan tersendiri. Sebagai kawan saya berharap mereka berfikir panjang sebelum mengatakan sesuatu dan fikir tentang masa depan. Mereka adalah kawan saya dan tidak pernah menyebelahi mana-mana pihak dan saya lebih senang buat hal sendiri. Namun saya berharap mereka dapat berbaik-baik kerana masing-masing sudah besar dan mempunyai nama dalam industri.

Ada betulnya juga kata-kata Izara ini. Neelofa dan Anzalna dua-dua pun dah popular dan dah ada nama dalam industri hiburan. Tak guna gaduh-gaduh kerana hanya menjatuhkan reputasi diri masing-masing. Semoga Neelofa dan Anzalna dapat menyelesaikan perkara ini dengan baik dan tidak perlu membawanya ke muka pengadilan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

93 Comments

  1. rock kiah tak propa

    June 15, 2012 at 8:35 am

    budak izara ni dari segi lakonan mmg aku puji, tapi apa yg aku tk puji dia suka keluarkan statement yg bercanggah, pendek kata ckp tk serupa bikin.

  2. nasi paprik benci

    June 15, 2012 at 1:20 am

    Ape kimak anak haram kat atas nie mmekak nih,
    bising la molot kw.
    bodo

  3. AQ adalah AQ

    June 14, 2012 at 2:37 pm

    u pon sama ckp supe bikin…ckp kt majalah mango lain..kt luar lain..satu lg sblm keluar kenyataan kt mana²,cerminlah diri tu dulu..sbb i mmg dah cermin diri i dulu itu psl i berani komen…opps satu lg trtggal nak bg tau ni…JIKA ADA NIAT MAHU SEKADAR TERGEDIK²…MAHU PERASAN POPULAR,BERLAGAK DIVA, TIDAK BOLEH DI TEGUR APABILA BUAT SILAP..JIWA SENTAP…JGN MIMPI U & SAPE2 YG LIBATKN DLM DUNIA SENI NI (SENI KE??? hahhaaa) MAMPU BERTAHAN LAMA…believe me & u will see it!!!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top