October 16th, 2012

Sememangnya tahun 2012 merupakan tahun Izara Aishah meniti populariti. Kalau dulu kurang dikenali, kini nama si cantik manis ini meniti di bibir setiap peminat hiburan Malaysia. Ceria, menawan, sopan-santun dan paling penting, pandai menari tango (gurau je yang nie). Hehehe.

izara cosmopolitan

Apa pun Izara nampak awesome sangat menghiasi muka depan majalah Cosmopolitan yang terbaru. Memang sesuai warna ungu dengan Izara. Jangan lupa dapatkan majalah Cosmopolitan yang terbaru di kedai buku berhampiran anda untuk mengetahui perkembangan terkini Izara.

izara cosmopolitanP.S: Penghantaran percuma untuk jubah hitam ekslusif daripada Gudang.MY. Pasti anda akan kelihatan lebih cantik, menarik kau memang da bom. Ceriakan Hari Raya Haji anda dengan jubah hitam ini. Klik sini untuk membeli.


109 responses to “Izara Aishah Nampak Ungu Hiasi Muka Depan Majalah Cosmopolitan”

  1. wawa says:

    Macam kristine hermosa la! :D.

  2. Legend says:

    Macam bogel je

  3. Prince Noob says:

    wow izara aishah… tapi lagi cun awek pakai jubah hitam tu

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      berpakaian macm jubah hitam tu kebanyakan nye hipoktrit eksen alim tapi habok pon tkdak !!!!!! jangan ingat pompan berjubah tu baikkkkkkkkkkkkkkkkk…n jangan ingat pompan yg seksi tu ganas n gatal…..yg bertudong tu lagi gatal n ganas dari pompan yg seksi huh !!

    • anoni says:

      kalau nelopak bukan main lagi…

    • lolola says:

      enth pape je dia nie

  4. . says:

    KESIAN TETEK IZARA TU DH CAM SUSAH DIA NK BERNAFAS DEK BAJU Y D PAKAI…

    • tetek izara kecik sebab msih suci ^_^ says:

      mesti izara bangga akhirnya dpt jugak dia tayangkan kecomelan teteknya kepada umum ‘___’

  5. aku suke aaron aziz says:

    biar dielah nak pki ape pun..korg ni tau kutuk…maki…hina…korg pun same je buat dosa…sekurg2nye nasihat lah die…or bg smgt/nasihat agar die tau jg penampilan die…ape tah….IZARA AISHAH..awak mmg cantek sgt….tp cubelah pki yg sopan2 ye..nnt peminat or bukan peminat awak akan syg awak lebey…. :)..selamat mencuba ….

Loading...