Itu Gambar Ketika Saya Berumur 15 Tahun – Emma Maembong

Hiburan

Itu Gambar Ketika Saya Berumur 15 Tahun – Emma Maembong

Seperti yang telah diagak oleh segelintir pembaca BeautifulNara, Emma Maembong hari ini menjelaskan yang gambarnya berpelukan dan berciuman dengan seorang lelaki adalah gambar lama. Menurut Emma, gambar-gambar tersebut diambil ketika dirinya berusia 14, 15 tahun bersama kekasihnya. emma maembong

Emma Maembong mengakui yang gambar-gambar itu adalah satu kesilapan buat dirinya. Kata Emma kepada portal Murai:-

Advertisement

Memang semua itu gambar saya bersama kekasih tetapi gambar itu diambil ketika saya berusia 14 dan 15 tahun. Saya akui ketika itu saya berkelakuan sebegitu disebabkan culture shocked bila baru saja mengenal dunia. Saya akui gambar itu satu kesilapan dan saya anggap itu semua kisah silam saya yang saya tidak perlu ulangi lagi kerana saya kini sudah berubah. Saya kesal apabila gambar itu tersebar di waktu saya baru sahaja hendak menempa nama dalam industri, saya anggap ini dugaan dan pasrah dengan apa yang berlaku.

emma maembong

Yang penting, Emma memberitahu yang dirinya kini sudah berubah dan berharap agar peminat tidak menghukumnya berdasarkan kisah silamnya dulu. Kata Emma:-

Orang akan lihat saya seolah-oleh seperti perempuan sosial tetapi hakitkatnya saya hanya berpakaian seksi dengan memakai seluar pendek dan bercium serta berpeluk sahaja. Tiada apa yang perlu diperbesarkan. Malah saya berpeluk dan bercium dengan seorang lelaki yang sama iaitu kekasih saya sahaja. Saya dan kekasih saya sudah berkawan sejak dari sekolah lagi, namun kami sudah pun menjalinkan hubungan cinta yang serius sejak dua tahun yang lalu. Lagipun kini saya sudah berubah dan telah pun cuba berubah dengan tidak lagi memakai pakaian seksi serta tidak beraksi seperti di dalam foto itu lagi. Hukumlah diri saya sekarang, bukan hukum kisah silam saya.

Kepada jejaka yang ada menaruh hati terhadap Emma Maembong, lupakanlah saja hasrat anda itu. Hati Emma sudah dimiliki oleh jejaka yang dikenali dengan nama Adi Zaim. Kepada Emma, lupakan kontroversi ini dan berusahalah untuk memajukan diri dari segi lakonan. Anggap sahaja ini asam garam apabila bergelar selebriti.

P.S: Letusan gunung berapi.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

214 Comments

  1. no name

    October 8, 2012 at 9:56 pm

    hbs la abg nara….jaga2 keluar rumah ya….hehehehe….ramai tak suke abg nara…..cian la family tu…

  2. fakrul

    October 8, 2012 at 6:41 pm

    JANGAN LA POST GAMBA NARA…KANG ORANG POST GAMBA BINI KAU BOGEL XKE MALU MUKA…JAGA LA AIB ORANG…KAU SAPE NAK CKP DIA XLEY BERUBAH…

  3. lala

    October 8, 2012 at 5:14 pm

    Saya jua dulu seperti dia …… salah ke utk brubh… semua org ade kisah silam… siapa kita dulu , siapa kita skrng… x kn selama nya digelumang dosa….. mngkin setiap cacian dn tomahan adalah balasan atas kejahilan dulu… bkn pd emma saje pd sesiapa saje… setiap ad kisah nye….

  4. Nara kaki kencing

    October 8, 2012 at 2:55 pm

    Nara, ko kaki kencing ler..Mane ko dpt statement “””hakitkatnya saya hanya berpakaian seksi dengan memakai seluar pendek dan bercium serta berpeluk sahaja””” ? Ko jawab ler dgn tuhan nanti..

  5. Anonymous

    October 8, 2012 at 2:35 pm

    ksian korang , entah betul entah tidak apa yang di smpai kan oleh beautifulnara, ke saja nak amik famous sebar berita mcm ni . kesian yang teranaya . jgn hnya pndai nak mghukum org kalau tak tahu crita sebetul nya

Loading...