“Itu Bukan Rambut Saya, Itu Topi Bulu” – Enggan Disalah Anggap, Yuna Jelaskan Awal-Awal

Hiburan

“Itu Bukan Rambut Saya, Itu Topi Bulu” – Enggan Disalah Anggap, Yuna Jelaskan Awal-Awal

Sebelum ini, penyanyi popular, Yuna sering menjadi bualan netizen susulan fesyen unik yang sering diperagakan di laman media sosialnya.

Pakai topi berbulu

Terbaru, melalui platform Instagram, Yuna awal-awal menegaskan bahawa dia memakai topi bulu-bulu, sebelum netizen salah anggap ia adalah rambutnya.

Advertisement

Itu bukan rambut saya tapi memandangkan saya sudah dapat perhatian daripada anda… Jangan berhenti berbicara soal Palestin.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Y U N A (@yuna)

Bekerja dengan pereka fesyen tempatan

Dalam pada hantaran yang sama, penyanyi lagu Langit itu berkata bahawa kini dia hanya bekerjasama dengan pereka fesyen tempatan dan mereka yang sering menyatakan solidariti buat saudara Islam di Palestin saja.

Rata-rata netizen yang melihat hantaran tersebut ‘lega’ dengan penjelasan Yuna tetapi ada juga sesetengah daripada mereka kurang senang melihat penyanyi itu memakai aksesori sedemikian.

7 months ago

"Asal Suara Macam 'Out' Je" - Vokal Yuna Ketika Buat Persembahan Di 'Wedding' BCL Dikritik, Netizen Tampil 'Back Up'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...