Itu Adalah Video Lama, Saya Minta Maaf – Izara Aishah

Hiburan

Itu Adalah Video Lama, Saya Minta Maaf – Izara Aishah

Ramai peminat Izara Aishah yang melahirkan rasa kekecewaan mereka melihat sisi seksi dirinya di dalam video Cell Tango Girls. Ada yang terkejut dan tidak menyangka Izara berani beraksi seghairah itu.
izara
Menerusi kenyatannya kepada Media Hiburan, Izara menerangkan yang video itu adalah video lama dan memohon maaf kepada peminat yang tersinggung. Kata Izara:-

Apa yang Izara boleh cakap, ia adalah video lama. Ketika itu Izara belum lagi menyertai Dewi Remaja. Izara dan teman sekolej melakukan projek khas untuk semester akhir pengajian. Tak sangka pula video tersebut dimuatnaik di laman Youtube selepas dikongsi oleh seorang rakan di Facebook. Izara minta maaf kepada peminat yang tersinggung dengan kostum seksi yang Izara gayakan. Percayalah Izara sudahpun berubah dan tidak akan pakai lagi pakaian sedemikian. Ya, dulu Izara memang seksi tetapi seiring dengan kematangan usia, Izara sudah boleh membezakan mana yang baik dan yang buruk.

Advertisement

Untuk makluman, ketika video itu dirakamkan, umur Izara ialah 18 tahun. Masih muda remaja dan tidak tahu apa-apa lagi. Abang Nara respek Izara kerana mengakui kekhilafan dirinya dan sekaligus memohon maaf kepada para peminatnya. Semoga selepas ini Izara lebih berhati-hati. Mungkin ada musuh dalam selimut yang mencemburui kepopularitan Izara. Siapa tahu kan?

P.S: Jangan lupa LIKE Facebook BeautifulNara untuk borak-borak yang lebih santai di sana.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

101 Comments

  1. Anonymous

    October 22, 2012 at 10:43 am

    izara kangkiang lebih teruk perangai mengalahkan lopa dan anzalna rupanya/…..berlakon ala2 pempuan melayu terakhir konon…harap2 ko insaff izara! kata taknak seksi2 dah …dah matang…tapi cover cosmo ko masih menyeksiiiii tak hengattt

  2. fyfy

    October 19, 2012 at 12:25 am

    bia dia mcm tu..yg kowg nk sibuk asal..kubur masing2 la..jgn sibuk hal owg..kowg ada anak kan so jaga la anak kowg..jdi owg jgn nk mengutuk or bz body..kita hamba allah..manusia biasa la sometime ada melakukan kesalahan..mcm la kowg baik sgt kan..jgn ingt yg btudung tu ko baik sgt n mcm dh comfm msuk syurga ea..tgok diri sendiri dulu baru nak kutuk owg..sedar ckit diri kowg tu..kalo lagpun dye dh mintak maaf apa lg yg kowg nk kecoh2..mcm good2 je kan kowg..

  3. Anonymous

    October 11, 2012 at 1:09 pm

    artis banyak yang murah. 2 RM1 cam upin ngan ipin ga lah nie….haha nie kalo dapat servis abis kasi power full huhu….

  4. Anonymous

    October 11, 2012 at 11:13 am

    artis camni kalau kena rogol nanti jgn salahkan org lain pulak ya… ko sendiri yg cari nahas…..

  5. Anonymous

    October 10, 2012 at 10:46 am

    seorang muslimah gadaikan maruahnya demi ilmu?

Loading...