Written by Bella | January 4th, 2019

Kontroversi yang dicetuskan oleh Zarina Anjoulie yang mendakwa Ifa Raziah pernah berskandal dengan bekas kekasihnya sehingga mengajak untuk bermalam di hotel menimbulkan pelbagai spekulasi.Ifa akui terkilan dengan tuduhan itu sehingga ia menjejaskan moodnya yang sedang bercuti dan menyambut tahun baru di luar negara.

Bagaimanapun, Zarina telah menghantar mesej peribadi kepada Ifa  memohon maaf atas keterlanjurannya itu dan mengakui beliau terlalu bodoh untuk mempercayai percakapan orang lain.

Ifa menerusi akaun Instagramnya menerima permohonan maaf itu dengan baik dan mahu ‘move on’ daripada isu tersebut.  Cuma, beliau berharap perkara ini tidak akan berulang lagi.

Baguslah kalau sudah dapat diselesaikan dengan cara baik. Beringatlah, sebelum berkata-kata atau membuat tuduhan. Pastikan perkara itu benar, jika tidak anda sendiri yang akan malu.

13 responses to Isu Tuduhan Rampas Kekasih, Ifa Raziah Sudah ‘Move On’ Dan Maafkan Zarina Anjoulie

  1. Anonymous says:

    satu je nak cakap ….MATANG! good for u both.

    5

    4
    • Anonymous says:

      Setuju. Hanya untuk hal ini… Saya puji kedua dua mereka. Anju berani minta maaf.
      Ifa maaf kan. Simple. Hidup jangan nak sentap. Jangan banyak drama. Aman. Ada benda lain yg lebih penting. Cari Rezeki.

      5

      0
    • minah jambu say NO to drugs says:

      lov ifa raziah god bless u….semoga di murah kan rezeki dn di kurniakan kesehatan yg baik…

      0

      0
  2. Anonymous says:

    Zarina ni senget la.

    2

    0
  3. Safi says:

    Karang , pihak yg kat sana SENTAP plak dgn contoh yg Ifa bagi ….
    Bersambung plak Sinetron tahun lepas untuk Musim Kedua tahun ni…
    Kena layan lagi…..

    0

    0
  4. El says:

    Gimmick

    0

    0
  5. Anonymous says:

    sendu..next?

    0

    0
  6. strong says:

    aku harap kak ifa ni saman malu jer anju ke antu ni… nk bagi dia pengajaran sikt…bagi smpi terduduk baru tau.. tapi dah kak ifa dah maafkan xnk panjang cerita .hmm okla… harap antu ni jaga sikit perangai dia lepas ni.. jgn sedap mulut je mcm org mabuk aibkan org sana sini..

    2

    0
  7. Anonymous says:

    ape lah mental sgt si anju ni….
    si ifa tu elok2 buat hal sendiri tak kacau hidup zarina anjoulie ni pun…. sesuka hati fitnah org nak malukan org…

    maaf tu.. yer laa org tu maafkan.. tp akibatnya sume org tempiaran lari nmpk si anju ni sbb dtg bawak sial

    0

    0
  8. faraj says:

    Aduiiii… saya tgk dlm Youtube BF Zarina yg pakai Topi itam tu, saling tk tumpah Mamat pakai kete tayar terkankang…muka mamat tu dlm Utube pun saya tgk muka mcm Frust tak dpt BRIM jer…tu pun Zarina berebut sgt…kikikiki

    1

    0
  9. anonymous says:

    ifa ni memang bagus dan very talented versatile

    0

    1
  10. Aku says:

    Aku ni tak minat Ifa tapi bab ni wow! Cool gila dia.

    3

    0
  11. anju sundelllll says:

    anju sundal ni kesian living in denial. komen yang baik2 je dia tjuk. aku komen nasihat baik2 dia delete. yg sokong dia mmg bodoh. terang2 mulut mcm betina sundal. bodoh ya amat kesian hidup sendu batak attention

    0

    0

Leave a Reply to minah jambu say NO to drugs - Cancel

Optional