July 5th, 2019

Kemelut diantara penyanyi Aishah dan jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida sudah pun berakhir. Namun, timbul pula isu baru dimana Aishah seakan menyindir pengacara, Jihan Muse sehingga tercetusnya pelbagai spekulasi dan persoalan ramai.

Aishah berkata, Jihan tidak mahu memberikan kerjasama untuk menjadi sepina iaitu arahan daripada pihak mahkamah kepada seseorang untuk hadir di mahkamah pada masa yang ditetapkan untuk menjadi saksi berkaitan dengan perbicaraan sesuatu kes.

Bukan itu sahaja, Jihan didakwa menyindir dengan menyifatkan Aishah dan DSV adalah dua gajah sedang bergaduh dan dirinya ibarat pelanduk menjadi mangsa tersepit di tengah-tengah.

Bagaimanapun, Jihan enggan memberikan sebarang komen mengenai isu itu dan berkata dia tidak seharusnya mengeluarkan sebarang kenyataan lagi memandangkan isu antara Aishah dan DSV sudah selesai.

Bukankah kes sudah selesai, jadi saya tidak rasa harus memberikan sebarang kenyataan membabitkan kata-kata yang dimuat naik di Instagram sebelum ini. Lagipun kata-kata yang saya muat naik ini sudah lama dan ia tidak lagi relevan untuk diperkatakan apabila kes sudah selesai.

Jihan juga tidak mahu apa yang dikatakannya menjadi salah faham dan mengeruhkan lagi keadaan.

Sumber Berita : Harian Metro


49 responses to “Isu Sindir Aishah Dan DSV, Jihan Muse Enggan Beri Komen”

  1. Zalina says:

    Berangan makcik ni. Ingat ko top star sgt? Podahhh! Takleh pakai punya retis!

    • Anonymous says:

      Rakan mcm ni bahaya. Time ko susah jenis tak jawab sms dan x angkat phone. Hati2 memilih kawan. Pengajaran kpd kite jugak la. Bukan semua hati manusia tu bersih!

  2. Anonymous says:

    Org mcm ni xleh buat kawan! Bye…

  3. Mira says:

    taknak hadir ke mahkamah satu hal. kiasan gajah satu hal. wrong move jihan. minta maaf jela.

  4. Lela Sari says:

    Kifarah.. dulu kes perli Fattah Amin ko sebelahi Lopak? Mana pendirian ko ni? Ckp je ko nk job takut kannn?

  5. Anonymous says:

    tahu pun ko salah… :((

Loading...