July 5th, 2019

Kemelut diantara penyanyi Aishah dan jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida sudah pun berakhir. Namun, timbul pula isu baru dimana Aishah seakan menyindir pengacara, Jihan Muse sehingga tercetusnya pelbagai spekulasi dan persoalan ramai.

Aishah berkata, Jihan tidak mahu memberikan kerjasama untuk menjadi sepina iaitu arahan daripada pihak mahkamah kepada seseorang untuk hadir di mahkamah pada masa yang ditetapkan untuk menjadi saksi berkaitan dengan perbicaraan sesuatu kes.

Bukan itu sahaja, Jihan didakwa menyindir dengan menyifatkan Aishah dan DSV adalah dua gajah sedang bergaduh dan dirinya ibarat pelanduk menjadi mangsa tersepit di tengah-tengah.

Bagaimanapun, Jihan enggan memberikan sebarang komen mengenai isu itu dan berkata dia tidak seharusnya mengeluarkan sebarang kenyataan lagi memandangkan isu antara Aishah dan DSV sudah selesai.

Bukankah kes sudah selesai, jadi saya tidak rasa harus memberikan sebarang kenyataan membabitkan kata-kata yang dimuat naik di Instagram sebelum ini. Lagipun kata-kata yang saya muat naik ini sudah lama dan ia tidak lagi relevan untuk diperkatakan apabila kes sudah selesai.

Jihan juga tidak mahu apa yang dikatakannya menjadi salah faham dan mengeruhkan lagi keadaan.

Sumber Berita : Harian Metro


49 responses to “Isu Sindir Aishah Dan DSV, Jihan Muse Enggan Beri Komen”

  1. Anonymous says:

    Selfish!

  2. Anonymous says:

    Walaupun isu ni selesai org akn ingat awak tu tak der pendirian, pentingkan diri dan bukan sahabat ketika senang. Manusia yg x berani tegak keadilan. Jenis kawan semasa senang!

  3. JihanDsV says:

    Memang beza Artis yang educated Dan Tak educated..to klu educated pun adab tetap utama…Jihan mcm takde adab..Aishah bukan nak bergasak dia hanya tuntut hak dia …
    Tak faham tabloid tulis aishah sindir..sedangkan dia tag direct kot if Jihan..yg nampak sindir so Jihan..skg dah padam pulak..sblm upload Tak nak fikir dulu hurmm

    • Anonymous says:

      Ya ya tau plak takut tu… nmpk sgt cant be trusted. Sume nk jga kptingan diri sendiri aje. Species lalang!

  4. Mike says:

    Enggan komen la sebab ko talam!!!

  5. kaktus says:

    sekurang-kurangnya minta maaf … apa salahnya

    • Anonymous says:

      Kan… Tak kena kat batang hidung sendiri mmg la bg kiasan bagai…tgu nti da tak laku pastu dibodo2 kn bg barang palsu.

    • Jemah Sis says:

      Minta maaf je. Sedar sikit besok kena kt ko pulak baru nk berakal
      Nabil boleh hadir ko pulak apa alasan ? Dah la x nk campor perli2 org lgi… attitude hodoh. Sedih la ko!

    • Anonymous says:

      Muka talam, depan baik belakang menikam. Welcome to Asterok.

    • Anonymous says:

      Nabil walaupun terhegeh-hegeh cam tu sanggup jugak dia.. ko je yang bebal. Dah takmo tolong kasi subpoena siap pulak berkiasan bagai. Manusia apa ko ni? I lost respect for you. Coward!!!

    • Anonymous says:

      Makcik Talam lebih bahaya dari Makcik Bawang!

    • Seipah Dina says:

      Nampak sgt selfish… penting diri sendiri takut x de job le tu…minta2 nnt gv tukar je pengacara..

    • Anonymous says:

      Vida dan Jihan sesuai diletakkan bontot dan teran ciritan padu ke muka. Species manusia yg xde integriti. Pentingkn diri.. harap dpt hidayah. Hati x elok!!

    • faraj says:

      Sepatutnya Vida dan Jihan ni report spam je kt IG. Biar sedar sikit. Imej muslimah, hati x bersih….boleh join PAS ambek borang.

Loading...