Written by Bella | March 27th, 2017

Ya, kami tahu mungkin ada yang mengatakan “eh ada lagi isu Shah dan Uqasha ni” tapi kali ini mungkin yang terakhir kerana ia adalah kenyataan balas Uqasha Senrose pula.

Selepas ramai netizen mengkritik beliau memegang tangan Shah Iskandar yang berstatus suami orang dan menyarankan beliau untuk memohon maaf kepada isteri Shah iaitu Sarah. Uqasha nampaknya benar-benar melakukan saranan netizen itu.

Tidak mahu rumah tangga Shah berantakan, Uqasha memberitahu beliau sudah memohon maaf dengan Sarah.

Saya ada menyampaikan pesanan melalui Shah kepada isterinya bahawa saya meminta maaf dan minta dia jelaskan perkara sebenar pada majlis berkenaan, saya tiada apa-apa hubungan dengan suami dia. Saya tidak mahu perkara ini menimbulkan perasaan tidak senang terhadap saya. Shah sudah beritahu isterinya tentang itu dan dia juga faham situasi kami.

Uqasha juga tidak mahu terlalu mengambil peduli dengan kritikan masyarakat terhadap beliau kerana sudah lali dengan perkara itu.

Baguslah kalau sudah mohon maaf dengan isteri Shah. Harapnya, isu ini akan tamat dan tidak lagi diperkatakan.

Sumber Berita : mStar Online

P.S: Abang Nara ada berita baik untuk ada yang baru sahaja mendapat keputusan SPM. Pasti hebat-hebat belaka. Kini anda berpeluang untuk melanjutkan pelajaran peringkat diploma dengan Universiti Malaya untuk sesi pengambilan Mei 2017. Buat adik-adik yang baru dapat keputusan SPM dan mahu melanjutkan pelajaran, Abang Nara cadangkan agar mengambil program Diploma Universiti Malaya. Banyak kursus-kursus menarik seperti perakaunan dan pengurusan. Boleh sambung belajar sama ada di Kuala Lumpur, Negeri Sembilan atau Johor. Inilah peluang yang bagus untuk menyambung pendidikan anda. Maklumat lanjut layari www.umcced.edu.my.

20 responses to Isu Pegang Tangan : Uqasha Senrose Sudah Minta Maaf Pada Isteri Shah Iskandar

  1. minah latoya vazz mulot longkang says:

    betina sendu gatal kelentit. kawan baik fathia. smala dua ekor tu. gatal n miang

    9

    0
    • aaakulahhh says:

      btoi btoi btoi..tp bukan gatai kelentit…sbb kelentit dia dah keras memanjang sbb lobos sngt jadi pelacur malam2…or pompuan simpanan punye level jek ni…stupid as fck.

      0

      2
      • minah jambu suka sahara yaakop says:

        kebanyakan nye minah tudung yg mulot paling jahat ! buat banyak dosa mengate orang ! cakap semua banyak kurang ajar !! pelacur pon prangai baik hati mulia buat hal sendiri jahat sendiri…tk payah la nak campur ngan minah2 tudung ni semua mulot kurang ajarrrr…nama saja melayu islam konon …!

        0

        9
      • kentut keluar tahi says:

        nak kentut keluar tahi ???
        free ??

        0

        0
    • minah jambu suka sahara yaakop says:

      stakat mpegang tangan takde hal lah ! jangan nak mengarot sangat…cuma yg salah nye uqasha pengang tangan ngan laki orang itu sajeee..tapi dia dh mintak maaf ngan bini shah kire dh ok la tuuuu semua dh setle…!

      0

      9
      • kak ros says:

        Kau pun bodoh, tak tahu halal haram dlm Islam. Asyik mengata org lain jer pandai

        1

        0
        • kentut char kuey tiaw says:

          yes !!!! baru lepas kentut tapi tak padu sangat ??
          semalam lagi padu ??
          kentut char kuey tiaw !!!!??

          0

          0
  2. Kekanda says:

    Sgt cantik die ni, tpi ntah syg tdk nmpak exclusv nmpk cheap, dgn sesape pun bole jer, syg seribu kali syg.

    11

    0
  3. Uqasha kecoh says:

    Next time jangan pakai kasut tinggi2 sampai gayat nak terjatuh terkehel trjelepuk bagai yer, takut ramai plak jejaka2 yg risau keselematan engko dik non oii..sekian

    2

    1
  4. Anonymous says:

    why sampaikan pesan dan maaf “Melaluli” shah iskandar? u should shout out by yourself to his wife. Takut kena ganyang ke? cer kalau laki kau sndiri pompuan lain pgang tgn. tak meroyan kau

    19

    0
  5. Anonymous says:

    lahh..ingatkan direct minta maaf kat isteri shah. ni melalui shah pula. takut ke tu??ke rs malu teramat sgt. ya lah..suka hati ja pegang tangan laki org. esk lusa kau berlaki jgn marah perempuan lain pegang2 laki kau..

    11

    0
  6. haihhh.. says:

    aaa..len kali ingat jgn suke suki nk pegang laki orang..bukan semua bini orang tu perangai mcm ko tau. tu seb baik bini dia tak serang ko..kalu yang jenis menyerang memang mendapat la ko.

    3

    0
  7. Anonymous says:

    laa, mintak maaf melalui shah ke..xbape nk sesuai la dik

    2

    0
  8. hollie says:

    PANDAI PANDAI LA JAGA BATAS DIRI DENGAN LAKI ORANG. KO BELOM RASA SI ISTERI BILA TENGOK KO PEGANG TANGAN DENGAN LAKI DIA. CUBA KO RASA, BF/TUNANG KO BUAT MCM TU. JAGA BATAS. JANGAN NAK OVER SANGAT.

    7

    0
  9. che tat says:

    Haa lepas ni hang pakai kasut tinggi lagi..kalau nk terjatuh hang pegang tote shah pulak..hang nk pegang ka..nk tarik ka..nk rentap ka..ikut suka hang lahhhhh…

    2

    0
  10. Rayyan says:

    Kata macam abang Dan adik? Takkan baik dgn laki je Tapi tak baik dgn binimya sekali? Tak reti Nak mintak maaf direct? Hahaha

    1

    0
  11. pak hang says:

    Uqasha si tengkorak hidup… Sangap nak famous sebab tu buka tudung pastu gedik pegang tgn laki org sbb nak cari publisiti murahan sbb dah ramai yg benci dengan dia

    0

    0