Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Isu Bercerai, Sharnaaz Ahmad Minta Noor Nabila Jangan “Kecoh”

Umum mengetahui tentang krisis rumah tangga yang melanda pelakon Sharnaaz Ahmad dan isterinya, Noor Nabila. Pelbagai spekulasi mula timbul mengenai punca mereka ingin berpisah selepas Nabila mengesahkan ada memfailkan penceraian pada 27 Ogos lalu.

Advertisement

Tidak mahu isu tersebut terus berpanjangan, Sharnaaz meminta isterinya itu menjadi matang dan tidak memberikan lagi kenyataan berhubung proses perceraian mereka.

Saya tidak mahu isu ini berpanjangan dan biarlah mahkamah menentukan. Apabila kes (proses penceraian) dibawa di mahkamah, biar semua orang tahu siapa yang memulakannya (mahu bercerai).

sharnaaz ahmad minta noor nabila henti beri kenyataan

Demi anak, tolong hentikan semua ini. Sejak awal saya beritahu jangan jadikan kes ini kecoh. Hari ini mungkin Jebat tidak tahu membaca, selepas lima atau enam tahun dia akan tahu dan bertanya di mana ibu dan bapanya.

Sharnaaz juga enggan mengulas lanjut mengenai kenyataan balas Nabila sebelum ini demi menjaga hati semua pihak.

Advertisement

sharnaaz ahmad noor nabila

Saya tidak mahu mengeruhkan keadaan dengan memberikan sebarang komen. Saya tak rela melihat ada hati yang terguris jika saya tersalah cakap. Seperti saya katakan sebelum ini, lebih banyak ulasan diberikan, lagi panjang cerita ini akan berlarutan.

Terdahulu, Nabila merasa hairan mengapa Sharnaaz tidak janga mereka akan bercerai sedangkan  keputusan untuk berpisah adalah atas persetujuan bersama bersama selepas segala usaha untuk memperbaiki hubungan mereka menemui kegagalan.

Sumber Berita :  HARIAN METRO & BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

42 Comments

  1. Anonymous

    September 7, 2019 at 1:33 pm

    Sharnaaz ni gay la..dia bottom suke batang

  2. Watch kasitau lu

    September 5, 2019 at 1:39 am

    Kalau dh tahap bercerai atau akn cerai tu dh tentu salah n silap kedua duanya. Dua dua ego n keras kepala tu yg terjadi…API..API..terbakar hangus.. anak jadi mangsa mak pak bingai..jgn ckp jodoh dh takdelh..ni semua hati punca segala masalah..hati tak sedap..

  3. rosejenaie

    September 4, 2019 at 6:12 pm

    nasib bam tah x jadi dengan kak lopa hahaha kalau tak
    entah2 menduda dah bam tah

  4. Anonymous

    September 4, 2019 at 4:40 pm

    Mentaliti sampah masih nak kaitkan isu kenegerian. Macam kau tau semua cerita dorang kan sedap mulut je kata kat orang. Cuba kena kat batang hidung sendiri then orang kutuk keturunan kau apa kau rasa. Berubah lah wahai netizen mulut puaka.

    • Anonymous

      September 4, 2019 at 7:54 pm

      itu la, mentaliti sampah ni fans siapa ya? besok2 kalau keturunan dia bercerai berai jangan nk salahkan negeri ya.. kahkahkah

  5. lopak budu

    September 4, 2019 at 4:04 pm

    tu lah dlu mulut mcm lahanat kutuk fattah buat buku. org tu diam je xckp pape. mcm2 ko kutuk. keluarga lopa budu pn sama. kemain eh korang. elok sgtlah tu. bahagia beria naw nk tunjuk. dah cerai tau jgn bg org sibuk lak wakakaka lawak la

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama